Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ١٣:١۵ به وقت محلی وارد استانبول شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعضای تیم ملی فوتبال ایران به منظور برپایی اردو آماده سازی ساعت ١٣:١۵ وارد فرودگاه آتاترک استانبول شدند.

بازیکنان تیم ملی سپس با یک دستگاه اتوبوس به محل اقامت خود منتقل شدند تا پس از استراحت تمرینات آماده سازی خود را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فرودگاه آتاترک استانبول تیم ملی فوتبال ایران فرودگاه آتاترک استانبول کارلوس کی روش کی روش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد