Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:42:39 GMT

طاهری: وریا فراموش می‌کند و با قدرت بر می‌گردد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۸۹۷

طاهری: وریا فراموش می‌کند و با قدرت بر می‌گردد

مربی تیم فوتبال استقلال  می گوید هیچ مربی بازیکن خوبش را کنار نمی گذارد اما حداقل حق وریا غفوری شرکت در جام جهانی بوده است.

بیژن طاهری در این باره به "ورزش سه" گفت: هیچ مربی نمی خواهد بازیکن خوبش را کنار بگذارد و وریا در دفاع راست 6 کل در لیگ زده یک گل هم در لیگ قهرمانان قهرمانان  و کمترین حقش بازی در جام جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد این که کی روش گفته وریا غفوری را به دلیل تغییر پستش در استقلال خط زده است گفت: تیم استقلال را آقای شفر ارنج می کند و نه کی روش و هر مربی دنبال موفقیت خودش است. به هرحال هر مربی دوست دارد تیم خودش موفق شد ولی بازیکنی که در 2 پست موفق است چرا نباید بازی کند؟ در حق وریا اجحاف شد ولی به هرحال فوتبال است و باید به سرمربی تیم ملی هم حق بدهیم.


مربی اسقلال در مورد اینکه آیا غفوری می تواند دوباره روحیه خود را به دست بیاورد هم گفت: فوتبال حسنش به این است که اتفاق های آن زود فراموش می شود. وریا غفوری  4 سال زحمت کشید این افتخار نصیبش شود ولی این فوتبال مثل اتفاق هایی که در آن می افتد تمام می شود و فراموش می شود. وریا قوی تر می گردد و مطمئن باشید او بهتر از گذشته بر می گردد.

 

طاهری در پایان گفت: سیدجلال هم حقش بود در تیم ملی باشد و من برای او هم ناراحت هستم. معمولا بازیکنی که 4 سال در تیم ملی بوده باید به عنوان بازیکن با تجربه می رفت مخصوصا این که او آخرین جام جهانی اش بود و بازیکنان جوان تر هنوز فرصت حضور در این رقابت را دارد. البته نظر، نظر سرمربی است و از قدیم هم همه به لیست تیم ملی انتقاد می کردند. اگر وریا هم بود شاید الان در مورد بازیکن دیگر بحث می کردیم.

بیژن طاهری (مربی) وریا غفوری سید جلال حسینی سایپا استقلال تهران تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری سید جلال حسینی سایپا استقلال تهران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است

 دهم اردیبهشت هم‌زمان با سالـروز اخراج پرتغالـی‌ها از تنگـه هرمـز و خلیج‌فارس، روز ملی خلیج‌فارس نام‌گذاری شده است؛ این روز یادآور عزم و اراده یک ملــتِ بزرگ، شریـف و آزاده است.
 
 روز ملی خلیج‌فارس امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران‌زمین است، تمدنی که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر بنیان نهاده شده تا خلیج نیلگون همیشه فارس آن غیر قابل انکارترین سند هویتی در جهان باشد.
 
 کرانه‌های این مرز نیلگون از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب متأثر از فرهنگ عمیق و اصیل برخاسته از این خطه است، اشتراکات فرهنگی بسیار در تجارت و دادوستد تا عرصه‌های متنوع هنر از معماری تا موسیقی و حوزه گردشگری و خوراک و پوشاک شواهدی بر این واقعیت هستند.
 
 بزرگ‌ترین عامل اهمیت خلیج‌فارس وجود معادن سرشار نفت و گاز در کف بستر و سواحل آن است به‌طوری‌که این منطقه را مخزن نفت جهان نام نهاده‌اند.
 
 احمدرضا طاهری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان  با گرامی داشت دهم اردیبهشت‌ماه روز ملی خلیج‌فارس بیان کرد: امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران‌زمین است.
 
 وی با بیان اینکه سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج‌فارس، در ایران روز ملی خلیج‌فارس نام‌گذاری شده است، افزود: در سال ۱۳۸۹ این مناسبت به‌عنوان میراث معنوی ثبت شده است.
 
 عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان تصریح کرد: علت برجسته‌کردن این جریان در ایران، به تصمیم اتحادیه عرب در اواسط دهه ۱۹۶۰ میلادی که استفاده از نام خلیج‌فارس را برای عرب‌زبانان ممنوع اعلام کرد، و ازآن‌پس گاهی رسانه‌های دنیا بجای نام خلیج‌فارس خلیج عربی را بکار می‌برند.
 
 وی ادامه داد: این مسئله مخصوصاً از دهه هشتاد به بعد با اعتراض گسترده ایرانیان بازتاب جهانی پیدا کرده و در نتیجه در سال ۱۳۸۹ این نام‌گذاری در ایران به‌عنوان میراث معنوی ثبت شد، این اقدام در واقع واکنشی نسبت به تصمیم اعراب در خصوص تغییر نام خلیج‌فارس  بود.
 
 طاهری با اشاره به اینکه از گذشته‌های بسیار دور اسم این خلیج‌فارس بوده است، اظهار کرد: حکام کشورهای عربی با حمایت انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها درصدد گذاشتن اسم جعلی روی آن هستند و توجیهشان این است که آن زمان که نام این خلیج، فارس بوده دولت‌های مهم عرب وجود نداشته‌اند، اما امروز کشورهای عربی بزرگی پیرامون این دریا هستند و جمعیت عرب پیرامون این دریا از فارس‌ها بیشتر است. یا مثلاً معتقدند که سواحل خلیج‌فارس تابع دولت ایران نیستند. یا اینکه تغییر نام مکان‌ها امری طبیعی محسوب می‌شود و موضع‌گیری ایرانی‌ها قانع‌کننده به نظر نمی‌رسد.
 
 وی خاطرنشان کرد: بیشتر اسناد تاریخی از جمله اسناد سازمان ملل و دیگر کشورها و نقشه‌های رسمی و نیمه‌رسمی از اسم خلیج‌فارس استفاده کرده‌اند، ازاین‌رو تاریخ پشتیبان ماست.
 
 طاهری ادامه داد: گذشته از آن، تقریباً نیمی از سواحل خلیج‌فارس در اختیار ایران است و حتی امروز نیز در مکاتبات جهانی هنوز از عنوان خلیج‌فارس استفاده می‌شود. تغییر چنین اسمی علمی نمی‌باشد و پشتوانه ندارد.

 آنچه که برای ما ایرانی‌ها اهمیت دارد همبستگی و اتحاد دراین‌خصوص است که جای تقدیر و تبریک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم