Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:14:37 GMT

نشست سه‌جانبه درباره انتخاب رئیس مجلس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۰۶۱

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از برگزاری نشست سه‌ جانبه رؤسای فراکسیون‌های مجلس درباره انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

بهروز نعمتی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان در سال سوم مجلس دهم، گفت: هنوز جمع‌بندی‌های نهایی درباره گزینه‌ها و مصادیق فراکسیون مستقلان ولایی برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزینه فراکسیون مستقلان ولایی برای ریاست مجلس در سال سوم دوره دهم، آقای لاریجانی است، اظهار داشت: هنوز در فراکسیون مستقلان درباره نُواب و یا دیگر اعضای هیئت‌رئیسه برای اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس وارد مصادیق نشدیم.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس از نشست‌های مستمر رؤسای فراکسیون‌های مستقلان، ولایی و امید برای بررسی گزینه‌های اعضای هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: قرار شده آقایان جلالی، عارف و حاجی‌بابایی؛ رؤسای فراکسیون‌های مستقلان، امید و ولایی، نشست‌های مستمری برای بررسی گزینه‌‌های انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان در سال سوم مجلس دهم داشته باشند.

نعمتی اضافه کرد: تعیین مصادیق و گزینه‌های نهایی اعضای هیئت‌رئیسه مجلس در سال سوم، منوط به جمع‌بندی‌های رؤسای فراکسیون‌های سه‌گانه مجلس است.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: فراکسیون مستقلان ولایی هنوز به مصادیق برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس ورود نکرده‌ و جمع‌بندی‌ها در این زمینه هنوز مشخص نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد