Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@13:59:14 GMT

مهناز افشار از «گلشیفته» جدا شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۸۰۳

مهناز افشار از «گلشیفته» جدا شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

از مشاور رسانه‌ای سریال «گلشیفته»، کار مهناز افشار که نقش راحله گلشیفته را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، با تصویربرداری سکانسی در بیمارستان گاندی به پایان رسید و از مجموعه عوامل سریال «گلشیفته» جدا شد.

تصویربرداری مجموعه کمدی اجتماعی «گلشیفته» که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه شده است، از روز ٢٨ آذر ماه سال گذشته با حضور مهدی هاشمی در یزد آغاز شد و این روزها در لوکیشنی در فرمانیه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در خلاصه داستان قسمت هشتم مجموعه «گلشیفته» آمده است: سعیده به همراه هومن به دنبال پس گرفتن خانه پدری است. از آن طرف حبیب هم در تلاش است موانع ازدواجش با مرضیه را از پیش رو بردارد و کدورت‌های پیش آمده را رفع کند، اما با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد و نسیم ادبى با حضور هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

همچنین پخش «گلشیفته» را موسسه سرو رسانه پارسیان برعهده دارد.

سایر عوامل تولید «گلشیفته» عبارتند از: نویسنده: خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: فرحناز نادری، صدابردار: فرزام منطقی، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: شکیل مظفری، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لرسنجیان، منشی صحنه: مارال فتحی، عکاس: جلال حمیدی، مشاور پروژه: مهران برومند، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی، مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، جانشین تهیه کننده: مهدی یاری و سرمایه گذار: صادق یاری.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه فضای مجازی مهدی هاشمی پارس مهناز افشار پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد

فیلم کوتاه "ژاو" به کارگردانی مسعود مشعوف و تهیه‌کنندگی سیدحسین میرداماد در ادامه حضور جهانی خود در هفتمین فستیوال هنر‌های فراگیر اسپانیا DiversidArte با حضور فیلم‌هایی از کشور‌های آلمان، اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، برزیل، نیجریه، فرانسه، مکزیک، اکوادور، اردن، قرقیزستان و ایران به رقابت می‌پردازد.

بازیگران این فیلم؛ بهادر محمدنژاد، سعید سلطانی و مجید رنگی، مجری طرح؛ انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قم، مدیر فیلمبرداری؛ سعید طالبی، مدیر صدابرداری؛ محسن اُسروش، تدوین و اصلاح رنگ، نور و صداگزار؛ محسن فضلی، دستیار کارگردان؛ الهام مهربان، دستیار دو و برنامه ریز؛ علی حیدری، طراح گریم؛ محمد نعمت، طراح صحنه؛ گلناز زجاجی، طراح لباس و منشی صحنه؛ الهام مهربان هستند.

همچنین طراح پوستر؛ مصطفی شفیعی، روابط عمومی؛ هانی احمدزاده، مدیر تولید؛ علی شریفی، آهنگساز؛ محمد امین ابراهیمی، دستیاران تصویر؛ حسین حقی و عیسی ابراهیم‌فر، دستیار صدا؛ محمد ملکیان، دستیار تولید؛ محمد سعادتی و تدارکات؛ عرفان خوش دوست از عوامل دیگر آن هستند.

"ژاو" پیش از این به عنوان تنها نماینده‌ی ایران، نامزد دریافت جایزه بزرگ پنجمین فستیوال فیلم سلامت سوییس شده است که در ۲۶ می‌سال ۲۰۲۴ در محل مجمع سازمان بهداشت جهانی در ژنو با حضور فینالیست‌ها برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی عجیب ماشاریپوف با مهدی هاشمی‌نسب
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • (ویدئو) روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید