Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - محمدرضا خانزاده نود و هشتمین بازیکن لیگ بر اساس نمرات سایت نود است. این بازیکن نسبت به سایر بازیکنان پدیده هم عملکرد بهتری نداشت و جایی در بین بهترین‌های این تیم ندارد.

به گزارش وبسایت نود، در بین اسامی 24 نفره منتشر شده برای سفر به ترکیه، ده بازیکن از لیگ برتر انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، مجید حسینی، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، علی قلی‌زاده، پژمان منتظری، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند بازیکنانی هستند که از لیگ برتر راهی روسیه می‌شوند. در بین این بازیکنان که هر هفته از آنالیزورهای برنامه نود نمره‌ای بین یک تا شش دریافت می‌کنند، محمدرضا خانزاده ضعیف‌ترین عملکرد را داشت. خانزاده در پایان این فصل معدل نمره 3.21 را کسب کرد که نود و هشتمین بازیکن لیگ برتر شده است. یعنی 97 نفر دیگر این فصل بیشتر از نصف بازی‌های تیم‌شان بازی کرده‌اند و نمره‌ای بهتر از خانزاده گرفتند. در نمرات سایت متریکا که بر اساس تعداد عملکردهای هر بازیکن تعریف شده هم خانزاده با حضور در جایگاه 102، ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی است.

محمدرضا خانزاده به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی از نگاه نمرات سایت نود، از نظر آمار دیتای متریکا هم عملکرد خیلی قابل قبولی نداشته است. خانزاده در هر بازی لیگ فقط 5.2 عملکرد دفاعی داشته است. در حالی که مجید حسینی در هر بازی استقلال 8.1 عملکرد دفاعی داشت. یا در نبردهای هوایی خانزاده فقط 1.5 موفقیت در هر بازی دارد. که در تیم پدیده 5 بازیکن از این حیث بهتر از او بوده‌اند. خانزاده به عنوان بازیکنی که این فصل 18 بار در ترکیب فیکس و 1 بار هم به عنوان تعویضی در مرکز خط دفاعی پدیده قرار گرفت در توپ‌گیری از حریف هم آمار خوبی نداشت و 7 بازیکن پدیده بیشتر از او تکل موفق داشته‌اند. یا به عنوان نمونه روزبه چشمی در هر بازی استقلال دو برابر خانزاده در نبردهای یک مقابل یک موفق‌تر بوده و توپ حریف را می‌گرفت.

عملکرد خانزاده در لیگ هفدهم بر اساس آمار متریکا

 

خانزاده که در شش مسابقه پدیده به عنوان دفاع راست بازی کرده، آمار گل‌زده خوبی به جای گذاشته است. این بازیکن دو مرتبه زمانی که دفاع راست بود و دو بار هم وقتی که دفاع میانی بود برای پدیده گل زد. اتفاقی که باعث شده او دومین بازیکن پدیده از نظر نرخ تبدیل شوت به گل شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت خانزاده این است که به راحتی از حریف خطا می‌گیرد. به‌جز این دو آیتم، محمدرضا خانزاده در هیچ عملکرد دیگری جزو 4 بازیکن برتر تیم‌اش هم نبوده است.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی پدیده لیگ برتر ایران تیم ملی ویژه محمدرضا خانزاده جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال