Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@13:49:35 GMT

آزادی 6 زندانی با سازش پرونده مالی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۶۴

6 زندانی با سازش پرونده مالی و خانوادگی در اجرای احكام شوراي حل اختلاف تهران، از زندان آزاد شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني شوراي حل اختلاف استان تهران، 3 پرونده مالي از اين تعداد پرونده، به ارزش 118 ميليون ريال و 3 فقره پرونده ديگر با موضوع هاي خانواده اعم از نفقه فرزند، مهريه و نفقه همسر در مجموع به ارزش حداقل 114 ميليون ريال در اجراي احكام مجتمع شماره 24 شوراي حل اختلاف تهران (ويژه خانواده 3 ) در سال گذشته به مصالحه رسيد و 6 نفر از محكومان اين پرونده ها از زندان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در اين راستا سه نفر محكوم با موضوع مطالبه وجه هركدام به ترتيب محكوم به پرداخت 108 ميليون ريال پس از يكسال، 20 ميليون ريال پس از 3 ماه و 10 ميليون ريال پس از 5 ماه از گذشت محكوميت خود از زندان آزاد شدند. همچنين درباره پرونده هاي خانوادگي آقاي الف.ن محكوم به پرداخت 52 ميليون ريال نفقه فرزند پس از 2 ماه ،آقاي ك . الف محكوم به پرداخت 22 قطعه سكه تمام بهار آزادي پس از 3 ماه و آقاي م .ح محكوم به پرداخت 42 ميليون ريال نفقه و مهريه به ميزان 110 قطعه سكه تمام بهار آزادي پس از حدود 4 ماه از سپري كردن دوران محكوميت خود در زندان آزاد شدند. 5 فقره پرونده جمعاً به ارزش 250 ميليون ريال در مجتمع شماره 27 شوراي حل اختلاف تهران (ويژه اصناف ،بازرگانان و فناوري اطلاعات ) هم فقط در يك روز به سازش رسيد.  3 فقره پرونده كيفري با موضوعات مزاحمت و تهديد، اختلاف خانوادگي و تصرف عدواني در شعبه پنجم و يك فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به ارزش 12 ميليون تومان در شعبه اول شوراي حل اختلاف استان تهران با تلاش اعضاء آن شعب با صلح و سازش مختومه شد. 3 فقره پرونده مالي با موضوع مطالبه وجه در مجموع به مبلغ 350 ميليون ريال با تلاش همكاران شعبه شماره 641 مجتمع ويژه كميته امداد حضرت امام خميني (ره) در تاريخ 29/2/1397 به سازش رسيد " همچنین 4 پرونده كيفري و 6 پرونده مالي در مجموع و حداقل به ارزش 377 ميليون ريال در شعب شوراي حل اختلاف بخش رودهن استان تهران فقط در طي دو روز متوالي به سازش رسيد. يك فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به مبلغ 45 ميليون ريال در شعبه اول و يك فقره پرونده با موضوع استرداد وديعه به مبلغ 300 ميليون ريال در شعبه چهارم و در روز يكشنبه مورخ 30/2/1397 3 فقره پرونده مطالبه وجه به مبلغ 32 ميليون ريال و و مطالبه نفقه و مهريه به ميزان 300 عدد سكه بهار آزادي در شعبه چهارم با تلاش اعضاء محترم آن شعبات پس از رسيدگي و انجام تشريفات قانوني به صلح و سازش انجاميد همچنين يك پرونده با موضوع فك پلاك در شعبه اول و يك پرونده ديگر با موضوع ضرب و شتم در شعبه ششم و نيز 3 فقره پرونده با موضوع تصادف، توهين و تهديد در شعبه هفتم شوراي حل اختلاف بخش رودهن، به سازش رسيد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اجرای احکام آزادی زندانیان شورای حل اختلاف اختلاف خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، علیرضا حسین بیگی در دیدار با مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: سابقه ۲۲ ساله تاسیس شوراهای حل اختلاف در استان یزد نیاز به مستند سازی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان دارد.

وی افزود: فرهنگ صلح و سازش یزدی ها یکی از جلوه های ویژه در پرونده های شوراهای حل اختلاف است که قابلیت ثبت به صورت تاریخ شفاهی و مکتوب و اشاعه آن به کشور را دارد.

کد خبر 6093162

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد