Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (دوشنبه) از چین خواست مرز خود با کره شمالی را امن نگه دارد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: «چین باید مرز خود با کره شمالی را محکم و امن نگه دارد تا زمانی که با این کشور (کره شمالی) به یک توافق برسیم. منظور این است که اخیرا افراد زیادی از مرز این کشور عبور کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می خواهم این اتفاقی که گفتم بیفتد تا زمانی که کره شمالی توافقی را امضا کند».

وی این اظهارات را در حالی مطرح کرد که قرار است در ماه ژوئن سال جاری میلادی با «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، درباره برنامه های هسته ای این کشور یک ملاقات داشته باشد. اشتیاق دونالد ترامپ برای ملاقات با رهبر کره شمالی همه مقامات آمریکایی را متعجب کرده است.

این در حالی است که پیونگ‌یانگ پیشتر اعلام کرد اگر آمریکا همچنان بر خلع سلاح هسته ای یکجانبه کره شمالی تأکید کند، نشست آتی کیم جونگ اون  با دونالد ترامپ لغو خواهد شد. در پی ادامه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، کره شمالی نشست مقامات عالی رتبه خود با کره جنوبی را که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود، لغو کرد. 

کره جنوبی نیز اقدام کره شمالی در به تعویق انداختن نشست مقامات دو کره را تأسف آور توصیف کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل

نشست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا، در سومین روز هشتادوششمین کنگره ورزشی نویسان جهان (ایپس) در سانتاسوسانا اسپانیا برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این نشست که به ریاست هی دون، رویس اتحادیه ورزشی نویسان آسیا برگزار شد، نمایندگان 24 کشور آسیایی جدیدترین برنامه های ارائه شده را مورد بررسی قرار داده و گزارش های رسمی رئیس، دبیرکل و خزانه دار را تصویب کردند.

بر این اساس، برگزاری کنگره سال 2024 اتحادیه ورزشی نویسان آسیا در کاتماندو نپال و همچنین کنگره سال 2025 در هنگ کنگ مورد تصویب اعضا قرار گرفت. همکاری بین ایپس آسیا و فدراسیون جدید التاسیس ورزش های محلی قطر و توافق همکاری ایپس آسیا و آژانس بین المللی عکس ATP نیز از دیگر توافقات صورت گرفته در این نشست بود.

در جریان این نشست، میثم زمان آبادی نایب رئیس اتحادیه ورزشی نویسان آسیا و رئیس ایرانی کمیته آموزش با تشریح جزییات نشست های آنلاین برگزار شده بین اعضای کمیته آموزش، از ارسال دعوتنامه رسمی خطاب به انجمن های ملی برای معرفی کاندیداهای دارای صلاحیت برای ورود به فرآیند رقابت جهت دریافت بورسیه تحصیلی خبر داد و ضمن تشریح ماموریت های کمیته آموزش جهت فراهم آوردن فرصت های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، جزییاتی از مذاکرات صورت گرفته با 3 دانشگاه برتر جهت تخصیص بورسیه های مدنظر را ارائه کرد.

در جریان این نشست همچنین، دکتر عبدالحمید احمدی، رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و عضو هیئت رئیسه ایپس طی سخنانی، خواهان واکنش ایپس آسیا نسبت به شرایط غیرانسانی حاکم در اراضی اشغالی و غزه شد و جنایات فاجعه آمیز ماه‌های اخیر را که منجر به هزاران کشته و مصدوم و ویرانی اماکن و توقف جریان ورزش همگانی و قهرمانی و به تبع آن روزنامه نگاری ورزشی در فلسطین شده را محکوم کرد. وی همچنین خواستار حمایت و مساعدت جدی هیئت رئیسه ایپس آسیا از حضور همکاران فلسطینی در برنامه های آینده ایپس آسیا شد.

در ادامه روسای انجمن ورزشی نویسان عمان، عربستان سعودی و قطر نیز طی سخنانی، انتشار بیانیه اتحادیه ورزشی نویسان آسیا در محکومیت جنایات اخیر اسرائیل که علاوه بر کشته شدن بیش از 34هزار شهروند بیگناه فلسطینی، منجر به کشته شدن بیش از یکصد روزنامه نگار و همچنین 3 روزنامه نگار ورزشی عضو ایپس نیز شده را خواستار شدند.

در این نشست پیام رئیس انجمن ورزشی نویسان فلسطین، از محل اقامت وی و خانواده اش واقع در یک چادر موقت در مرز رفح قرائت شد. هی دون رئیس انجمن ورزشی نویسان آسیا و امجد مالک، دبیرکل نیز طی سخنانی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان روزنامه نگاران فلسطینی درگذشته، بر انتشار بیانیه ایپس آسیا در محکومیت جنایات اخیر تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟