Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@11:21:05 GMT

سرقت دو برادر در پوشش دستفروش

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۷۲

سرهنگ احمد نجفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری دو برادر خبر داد که در پوشش دستفروش و به بهانه فروش ساعت و ادکلن اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی می‌کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت:: در مورخه ۲۱ فروردین وقوع یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مامورین در محل سرقت، مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد: ساعت ۰۹:۳۰ در حال عبور از خیابان فهیمی – نرسیده به بلوار اباذر بودم که یک جوان کت و شلواری با پیراهن قرمز و مو‌های بلند قهوه‌ای رنگ با مراجعه به من مدعی فروش ساعت، عطر و ادکلن شد؛ بنده عدم تمایل خود جهت خرید را اعلام کرده، اما این جوان با اصرار و خواهش از من درخواست ثبت شماره تماسش در گوشی تلفن همراهم را نمود تا هر زمانی که قصد خرید عطر، ادکلن و یا ساعت داشتم با او تماس گرفته و او نیز با قیمتی مناسب نسبت به تهیه سفارش من اقدام نماید؛ به اصرار این شخص، گوشی تلفن همراه خودم را جهت ثبت شماره تماس از جیب خارج کرده بودم که به محض در آوردن گوشی، ناگهان این شخص که تا آن لحظه تصور می‌کردم واقعا دست فروش است، اقدام به قاپیدن گوشی کرد و در ادامه با پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگی که منتظر او ایستاده بود، با نفر دوم که راننده ماشین بود از محل متواری شد.

سرهنگ احمد نجفی، در خصوص روند دستگیری متهمین عنوان داشت: در ادامه‌ی تحقیقات از مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای به شماره انتظامی ایران۱۰/***ق۴۳ شدند؛ با شناسایی مالک پژو ۴۰۵ نقره ای، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این خودرو چندی پیش و به صورت قولنامه‌ای چندین نوبت خرید و فروش شده است که نهایتا آخرین خریدار خودرو در شهرستان شهریار – منطقه فردوسیه شناسایی شد.

با شناسایی تصویر آخرین خریدار خودرو به نام "سعید. ت" (۲۵ ساله) از سوی مالباخته، کارآگاهان با بررسی سوابق این شخص اطلاع پیدا کردند که سعید از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت به همین شیوه و شگرد است و آخرین بار نیز در استان خراسان رضوی – شهرستان مشهد به اتهام سرقت به شیوه فوق دستگیر و روانه زندان شده است.

همزمان با شناسایی "سعید. ت" به عنوان یکی از سارقین، صاحب اصلی خودرو پژو ۴۰۵ با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی عنوان داشت که در زمان مالکیت خودرو اقدام به نصب سیستم مکان یاب (GPS) بر روی خودرو شخصی اش نموده است؛ بلافاصله با بهره گیری از سیستم مکان یاب موجود بر روی خودرو، کارآگاهان موفق به شناسایی محل تردد خودرو متهمین در منطقه مسعودیه شده، با حضور در منطقه مسعودیه اقدام به شناسایی خودرو مذکور کرده و در حالیکه "سعید. ت" به همان شیوه و شگرد و در پوشش فروش عطر و ادکلن قصد انجام سرقتی دیگر را داشت، وی و برادرش به نام "غلام. ت" (۲۷ ساله) را در مورخه ۱۰ اردیبهشت و دقیقا در زمان ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمین به خبرنگار مهر گفت: " با توجه به دستگیری متهمین در صحنه ارتکاب سرقت، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان، اعتراف صریح متهمین و نهایتا پراکندگی مناطق ارتکاب سرقت در شهر تهران، هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۵ تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر این دو متهم انجام شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی در جنت آباد – خیابان شاهین شمالی مراجعه نمایند "

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت دستفروش سرقت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی غروب یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

کد خبر 6097541

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات