Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:14:31 GMT

روایت جدید از مذاکره هدایتی با ملی‌پوشان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۰۱

روایت جدید از مذاکره هدایتی با ملی‌پوشان

سرمربی تیم ملی امروز با حمله به منتقدانش از نقش افرادی که برای مذاکره با بازیکنانش در اردوی تیم ملی حضور یافته بودند حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش که بعد از اعلام لیست تیم ملی به شدت توسط اصحاب رسانه و فوتبالدوستان تحت فشار قرار دارد، در مصاحبه خود از نقش واسطه‌هایی برای جذب بازیکن در اردوی تیم ملی برای پرسپولیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارلوس کی‌روش در گفتگوی امروزش از حضور حسین هدایتی در یکی از اردوهای تیم ملی و تغییر نظر دو بازیکن فعلی پرسپولیس برای عقد قرارداد خبر داده که این مساله جنجال بزرگی را به پا کرده است. کی‌روش بدون اینکه از شخصی نام ببرد درباره فردی گفته که نزدیک حسین هدایتی است و رابط حضور او در اردوی تیم ملی بوده است. البته فردی که کی‌روش از او نام می‌برد ممکن است افشین پیروانی سرپرست تیم ملی در آن مقطع باشد که این مساله به شدت از سمت نزدیکان وی رد شده است. همچنین نام دیگری که به ذهن می‌آید هم علی کریمی است که او هم در آن مقطع در تیم ملی حضور نداشت.


اما ماجرای این انتقال چه بود؟ پرسپولیس در ابتدای فصل شانزدهم به دنبال بازیکنانی بود که بتوانند ماموریت نیمه تمام آنها برای دستیابی به قهرمانی را ممکن کنند. چهره مدنظر آنها سیدجلال حسینی، وحید امیری و یک بازیکن دیگر ملی بود. کارلوس کی‌روش که در آن مقطع رابطه خوبی با حسین هدایتی داشت در بحبوحه فصل نقل و انتقالات، او را که بهمراه گرشاسبی در هتل آزادی حضور داشتند را به حضور می‌پذیرد. هدایتی بعد از صرف شام از سرمربی تیم ملی درخواست می‌کند که با سه بازیکن دیدار داشته باشد. کارلوس کی‌روش این درخواست را قبول می‌کند (این خبری است که مسوولان پرسپولیس آن را تایید می‌کنند اما کی‌روش در مصاحبه امروز مخالف با آن صحبت کرده است). همچنین نقل شده که در این ملاقات مهدی تاج نیز حضور داشته و با تعجب از این اتفاق و واکنش کارلوس کی‌روش به حسین هدایتی می‌گوید مطمئنا برای سرمربی تیم ملی اینقدر ارزشمند است که چنین درخواستی را قبول کرده است. 


محمدعلی ترکاشوند، معاون سابق باشگاه پرسپولیس در این خصوص به طور کامل اینطور به "ورزش سه" توضیح می‌دهد: ابتدا باید بگویم که این موضوع مربوط به ساعت 1 و نیم نیمه شب نبود و ساعت هشت و نیم شب بود و با یکدیگر شام را صرف کردند. حتی آقای هدایتی بعد از اینکه از ایشان خواست تا با دو بازیکن ملاقات داشته باشد با موافقت کی‌روش مواجه شد. در نهایت اما در آن شب آقای هدایتی تنها موفق به ملاقات با سیدجلال حسینی شد و وحید امیری این ملاقات را نپذیرفت. هدایتی به من گفت چرا قبول نکرده که به او زنگ زدم و گفت "اخلاق کی روش را که می‌شناسی و نمی‌خواهم مشکلی به وجود بیاید و من مشکلی با شما ندارم و بعد از اردو خدمتتان می‌رسم و حرف می‌زنیم." آنجا با سیدجلال حسینی حدود نیم ساعت صحبت شد که فکر نکنم کل ماجرا تا ساعت 9 و نیم شب طول کشیده باشد.


جالب اینکه اشکان دژآگه بازیکن دیگری بوده که هدایتی سعی داشته با او مذاکره کند که البته دژآگه هم این ملاقات را نپذیرفته است.

تیم ملی ایران حسین هدایتی دولابی سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر میهمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران است.

بیشتر بخوانید: برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان

در این مسابقه دو بازیکن سرشناس پیکان به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.‌ ابراهیم صالحی و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که دیدار برابر پرسپولیس را از دست دادند.

حضور این دو بازیکن در بازی با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما با اعلام لیست پیکان مشخص شد آنها قادر به بازی نخواهند بود.

فرشید اسماعیلی به واسطه حضور در استقلال انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت، اما نتوانست در این دیدار پیکان را همراهی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224884 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاره بایرن برای مذاکره: فقط آرسنال و لیورپول
  • سنت‌شکنی قلعه نویی در انتخاب اردونشینان/ دعوت از بی‌نام ونشان‌ها
  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • حاشیه بازی پرسپولیس-پیکان؛ بازیکن قطری سرخ‌ها کنار زمین افطار کرد
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • گزینه‌های اوسمار برای جانشینی یک بازیکن در پرسپولیس
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد