Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@09:14:29 GMT

وقوع انفجار در پایتخت جمهوری آذربایجان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۰۲۲

وقوع انفجار در پایتخت جمهوری آذربایجان

برخی رسانه‌های خبری از وقوع انفجار در پایتخت جمهوری آذربایجان و کشته شدن چند تن خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، منابع خبری از وقوع انفجاری در روز دوشنبه و در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، این انفجار بخش‌هایی از باکو را لرزاند و موجب مصدومیت چندین نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که این انفجار در داخل یک کافه رخ داده و مجروحان به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان از کشته شدن دو تن و مصدومیت دو نفر دیگر در جریان این حادثه خبر داده است.

وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان از وخامت حال دو مصدوم این ماجرا خبر داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت بیمارستان انفجار جمهوری آذربایجان وقوع انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نیرو: ۵ استان کشور در معرض وقوع سیلاب است

وزیر نیرو با بیان اینکه در سه روز آینده، ۵ استان غرب و جنوب غربی کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند، دستور تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و استان های در معرض سیل را صادر کرد.   به گزارش ایسنا، علی اکبر محرابیان با بیان اینکه هم‌زمان با ورود سامانه بارشی ۲۹ اسفند ماه، احتمال وقوع سیلاب در غرب و جنوب غربی کشور افزایش یافته است، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های میان مدت از حجم و شدت بارش ها، وزارت نیرو از هفته گذشته پیش بینی اقدامات لازم برای مدیریت سیلاب را اتخاذ کرد.   وی با اشاره به اشباع بودن خاک به خاطر بارش‌های اخیر، ذوب شدن برف‌ها در پی گرم شدن هوا و هم‌زمانی بارش‌ها با افزایش سفرهای نوروزی و همچنین کوچ عشایر در برخی استان‌ها افزود: باید حداکثر ملاحظات ایمنی در روزهای پیش رو با هدف کاهش خسارت‌ها در دستور کار قرار بگیرد.   وزیر نیرو به تمرکز بیشتر این سامانه‌های بارشی در استان‌های لرستان، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای آغازین سال همواره شاهد اوج ترافیک جاده‌ای بوده‌ایم که باعث افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی سفرهای نوروزی می‌شود و بارش‌های پیش رو در زمان اوج ترافیک جاده‌ای و سفرهای نوروزی رخ می‌دهد، از این رو تمامی مسافران نوروزی باید نکات ایمنی و هشدارهای مربوط به احتمال بروز سیلاب را رعایت کنند.   طبق اعلام وزارت نیرو، محرابیان تصریح کرد: تشکیل ستاد بحران در وزارت نیرو و استان‌های درگیر با سیل با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با بحران از جمله اقداماتی است که باید انجام شود و مدیران و مسئولان مرتبط در وزرات نیرو و مدیران استانی صنعت آب و برق باید در آماده باش کامل قرار بگیرند تا کمترین آسیب از محل سیلاب‌های پیش رو متوجه مردم شود.   ‌وزیر نیرو همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع به مردم پیرامون سیل پیش رو، بیان کرد: لازم است با مدیریت مخازن سدها و پیگیری لحظه‌ای بارش‌ها از هرگونه غافلگیری و ایجاد مشکل برای مردم جلوگیری شود.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد
  • وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و ایوانکی/ یک نفر جان باخت
  • شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات
  • وقوع انفجار در بندر اشغالی ایلات
  • عملکرد وزارت خارجه در جنگ غزه
  • یک ته‌سیگار، دو نفر را این گونه در آذربایجان متلاشی کرد (فیلم)
  • وزیر نیرو: ۵ استان کشور در معرض وقوع سیلاب است
  • اسبقیان: ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت