Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@19:43:03 GMT

معماهایی برای تقویت توجه و تفکر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۳۵۶۴

برترین‌ها: تعداد کمی از ما به تقویت ذهن و مغزمان در جوانی اهمیت می‌دهیم. اما این بی‌توجهی می‌تواند منجر به مشکلات جدی حافظه در سالخوردگی شود. تمرینات ذهنی مانع ضعیف شدن مغز شده و کمک می‌کنند در هر سنی هوشیار بمانید.

شطرنج بازان
دو نفر در حال شطرنج بازی کردن هستند. در پایان هر بازیکن از پنج بازی سه برد به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحت چه شرایطی چنین چیزی ممکن است؟

  وزن آجر چقدر است؟ هر آجر به اندازه یک کیلوگرم و نیم آجر وزن دارد. وزن آجر را حساب کنید.     تیشرت سوراخ     این را حل کنید     چند مثلث در تصویر زیر می‌بینید؟     ۷ تفاوت تصاویر زیر را در ۳۰ ثانیه پیدا کنید.     ماشین در کدام جعبه است؟     مردی در حال راه رفتن بود که ناگهان باران شدیدی گرفت. او نه چتر داشت، نه کلاه، حتی سعی نکرد خودش را از باران دور کند. اما وقتی به خانه رسید حتی یک تار مویش هم خیس نشده بود. چطور چنین چیزی ممکن است؟   مساله ریاضی       توجه داشته باشید: تمرین و آموزش مغز به تنهایی برای سالم و قوی ماندن در سالخوردگی کافی نیست. محققان معتقدند باید موارد زیر را هم در نظر داشته باشید: فعالیت فیزیکی
رژیم غذایی مدیترانه‌ای
ترک عادات بد
برنامه خواب و بیداری منظم
فعالیت اجتماعی
مطالعه
یادگیری زبان‌های خارجی
شکستن عادت‌های روزمره   پاسخ این قسمت در مطالب فردا منتشر خواهد شد.   true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب، اخیرا توئیتی منتشر کرده و در آن نوشته بود: «دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.»

این سخنان وی با واکنشی را به همراه داشت که عنوان کرده بود دیگر بار شیشه‌ای نمانده که بخواهد حفظ شود.

حجاریان در پاسخ به این نقد، توئیتی دیگر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و در آن نوشت: منتقدی مجرب نقدی بر این پست نگاشته و بیان کرده اند:« چیزی باقی نخواهد ماند» گزاره ای آخرالزمانی است؛ یعنی چیزی متصور نیست که برای حفظ اصلاح اش تلاش کنیم.

پاسخ اینجانب: به حفظ «⁧ امید ⁩» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «⁧ نقد ⁩» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898926

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • علامه جعفری از شایستگی تفکر به صورت بالفعل برخوردار بود