Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسیمو میرابلی تایید کرد کارلوس باکا قرار است به میلان برگردد. او به صورت غیرمستقیم به فروش دو مهاجم اشاره کرد.

طرفداری- فصل به پایان رسید تا میلان برای تقویت تیم و اهداف جدید، برنامه ریزی کند. امروز گتوزو، میرابلی و فاسونه جلسه ای ترتیب دادند تا اسامی بازیکنان مدنظر برای اضافه شدن به تیم، مشخص شود. ماسیمو میرابلی در پایان جلسه در مصاحبه با Milan TV گفته است:

برای دوناروما هیچ پیشنهادی به دست ما نرسیده و جیجو هم به ما نگفته که می خواهد جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای ما بازیکنی مهم است و سال قبل قراردادش را تمدید کرده. می خواهیم دوناروما را برای مدتی طولانی حفظ کنیم. جیجو دارایی ماست، اما اگر بیاید و بگوید که قصد جدایی دارد، باید باشگاهی پیدا کند تا پیشنهادی که به خواسته ما نزدیک باشد را پرداخت کند.

انتخاب های ارزشمندی انجام دادیم و حالا جوان‌ترین تیم ایتالیا هستیم. می خواستیم پایه و اساس تیم را بسازیم و حالا کارهای دیگری برای انجام دادن داریم. حالا باید بازیکنانی درست برای تیم جذب کنیم.  

اهداف کاملا مشخصی داریم: خرید یک هافبک، یک وینگر و یک مهاجم بزرگ! باید سطح تیم را بالاتر ببریم. فصل گذشته ما جوانان زیادی به خدمت گرفتیم. چالهان اوعلو هنوز به بالاترین سطح و حد خود نرسیده و ماه ها از میادین دور بوده است. کونتی، اولین خرید فصل ما محسوب خواهد شد.

کوترونه خواهد ماند. گتوزو در مورد سیستم تصمیم گیری خواهد کرد. با 3-3-4 شروع خواهیم کرد، بعدا شاید ارزیابی هایی انجام دهیم. کارلوس باکا قرار است به میلان برگردد. به این ایده که دو مهاجم خود را بفروشیم و یک مهاجم بزرگ بخریم، فکر می کنیم. شرایط طوری است که نمی توانیم ریسک کنیم. میلان به قاطعیت و تضمین نیاز دارد. میلان فصل گذشته سرمایه گذاری زیادی انجام داد و دوباره نمی تواند همه آن ها را در یک پنجره تکرار کند. ما پایه تیم را ساخته ایم، اکنون به چند بازیکن نیاز داریم. تعداد بازیکنانی که قرار است جذب کنیم، به تصمیم یوفا بستگی خواهد داشت.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود: متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد: حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال