Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:15:08 GMT

23 روز تا جام جهانی/ برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۵۰۹۴

تیم ملی فوتبال ایران نخستین جلسه تمرینی خود را در کمپ باشگاه بشیکتاش برگزار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که امروز برای برپایی اردوی آماده سازی و همچنین انجام دیدار دوستانه برابر ترکیه به استانبول سفر کرده بودند، امروز از ساعت 18 به وقت محلی نخستین جلسه تمرینی خود را در کمپ باشگاه بشیکتاش آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این تمرین که به مدت 90 دقیقه برگزار شد، کارلوس کی روش پس از انجام بخشهای نخست و معمول تمرین، برنامه های تاکتیکی ویژه ای را برای بازیکنان تدارک دید.
یکی از بخشهای اصلی تمرین امروز بازی تحت فشار و پاس با حداقل ضربه به توپ بود. چمن مناسب و زمین استاندارد زمین باشگاه بشیکتاش به کادر فنی اجازه داد، راحتتر برنامه های تاکتیکی خود را در این جلسه تمرینی اجرا کند.
در تمرین امروز رامین رضاییان برای نخستین بار در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت

به گزارش "ورزش سه" با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)