Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا- دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:جنگ اقتصادي، آبروريزي ديگري براي دولت آمريکا به همراه دارد اما جوانان اين مرز و بوم را به سمت خودباوري، خلاقيت، نوآوري، ايمان الهي، روحيه حماسي و غيرت ايراني سوق مي دهد.

به گزارش ايرنا محسن رضايي عصر دوشنبه در حاشيه نصب تجهيزات فوق سنگين رآکتور پتروشيمي مسجد سليمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمريکا با خروج از برجام يک جنگ اقتصادي مقابل ايران را آغاز کرده و ما نيز يقين داريم که ملت بزرگ ايران همانگونه که در انقلاب و جنگ تحميلي سربلند بيرون آمدند از اين نبرد اقتصادي نيز استوار و سربلند خارج خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: اقداماتي که اکنون در ايران در حال انجام است، نمونه خوبي از همکاري کشورهاي مستقل در دنياست.
وي افزود: اين برنامه نشان مي دهد که کشورهاي مستقل مي توانند از زير سلطه آمريکا خارج شوند و در برنامه‌هاي اقتصادي رشد قابل توجهي داشته باشند.
وي بيان کرد: در حال حاضر ايران و چين نيز يک پروژه اقتصادي را در اين منطقه آغاز کرده اند که الگويي از استقلال در برابر قدرت هاي سلطه گر است.
سرلشگر رضائي افزود: اين پروژه در واقع صلح در مقابل جنگ و همچنين دوستي در مقابل دشمني است.
وي تصريح‌کرد: اين پروژه ، پروژه آزادي در مقابل ديکتاتوري است و اميد مي رود همکاري هاي بين ايران و چين گسترش يابد.
وي ادامه‌ داد: ايران و چين دو کشور بزرگ هستند و مي توانند صلح و امنيت واقعي را در دنيا تثبيت کنند و به جنگ ها و خون ريزي ها پايان دهند.
وي گفت: کارکنان فعلي اين پروژه در مسجد سليمان بيش از دو هزار و 500 متخصص، کارگر و تکنسين هستند و تا فازهاي بعدي نيز اشتغالزايي به 10 هزار نفر مي رسد.
وي تاکيد کرد: باتوجه به اين شرايط و منابع عظيم نفت و گازي که داريم حتي اگر يک بشکه نفت هم نتوانيم صادر کنيم ، از طريق تبديل کردن آن به ديگر فرآورده ها مي توانيم کشور را اداره کنيم.
7152/6064
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس‌ آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان پیکان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. دیدار رفت شمس آذر و پیکان نه برنده داشت و نه تماشاگر و بر اساس رأی کمیته انضباطی و به دلیل اتفاقات دیدار با تراکتور، این بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سوت قضاوت حساس‌ترین دیدارهای هفته در دست حیدری‌ها

شمس‌ آذر پس از دو پیروزی، هفته گذشته در تهران مقابل استقلال شکست خورد و در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان سعید دقیقی که نخستین حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، در اولین تجربه‌ لیگ برتری توانستند شگفتی‌ساز شوند و جایگاه مناسبی کسب کنند و در دیدار مقابل پیکان به دنبال شکستن طلسم پیروزی مقابل تهرانی‌ها خواهند بود. نماینده قزوین، تا به امروز در دیدار مقابل استقلال، پیکان (بازی رفت)، هوادار و پرسپولیس نتوانسته به پیروزی برسد.

پیکان در دو هفته گذشته دو تساوی پرگل مقابل مس رفسنجان و هوادار داشته و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. هر تیمی در بازی امروز پیروز شود، می‌تواند یک رده در جدول صعود کند.

به گزارش تسنیم برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 

شمس آذر قزوین- پیکان تهران - ساعت 18:20 - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17-  ورزشگاه پاس قوامین تهران

تراکتور - استقلال- ساعت 17-  ورزشگاه یادگار امام تبریز

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان - ساعت 17:45-  ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران - ساعت 18- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی - ساعت 18:15 ورزشگاه غدیر اهواز

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده