Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی که در جریان دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی سخن می گفت: حضور شما مسئولان ورزش کشور باعث دلگرمی ورزشکاران می شود و در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات مهم پیش رو انگیزه ملی پوشان را افزایش می دهد. 

هروی با بیان اینکه در مسابقات جهانی اتریش در سال ۱۳۹۵ عنوان قهرمانی جهان را کسب کردیم اظهار داشت: در همین مسابقات در دومین دوره متوالی قهرمان کومیته تیمی جهان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی این موفقیت بارز از سوی مسئولان چندان مورد توجه قرار نگرفت. سال گذشته هم از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کردیم و در وردگیمز نیز ۵ مدال با ارزش کسب کردیم. 

سرمربی تیم ملی کاراته خطاب به سلطانی فر گفت: شما به عوان پدر ورزش ایران و دلسوز قهرمانان هستید انتظار داریم توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشیم. در حالی که با انگیزه مضاعف در حال تمرین برای افتخارآفرینی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی بودند انتشار خبر تخصیص جوایز سالهای گذشته به قهرمانان به صورت واحدی، باعث شد روحیه این نفرات را تحت تاثیر قرار دهد. 

هروی ادامه داد: این ورزشکاران در مسابقات جهانی ورودگیمز برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند و انتظار داشتند جوایز آن را نیز دریافت کنند. ولی اکنون متوجه شدیم که برای این رقابتها هیچ جایزه برخلاف دوره های گذشته در نظر گرفته نشده است. 

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان سخنان خود گفت: ما انتظار داریم تلاش قهرمانان کاراته مورد توجه قرار گیرد، همین الان ما در حال تمرین در سال تکواندو هستیم و حداقل اسم این سالن به سالن کاراته و تکواندو تغییر پیدا کند.

کد خبر 4302818

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کارلوس کی روش لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جام جهانی 2018 روسیه انتخابی تیم ملی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی امیر قلعه نویی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد

آفتاب‌‌نیوز :

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته‌ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه‌نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟