Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:36:08 GMT

تماس تلفنی هنیه با شیخ الازهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۵۹۶۹

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت‌وگوی تلفنی با شیخ الازهر از موضع ثابت مصر در حمایت از مسأله فلسطین و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای ساکنان نوار غزه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با احمد طیب، شیخ الازهر گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از دولت مصر و الازهر بابت ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تشکر کرد.

هنیه همچنین موضع الازهر در حمایت از قدس و فلسطین به طور عام در اجلاس بین‌المللی دو ماه پیش را ستود و تاکید کرد که این امر بیانگر موضع و نقش تاریخی الازهر در حمایت از مسأله فلسطین است.

از سوی دیگر، شیخ الازهر نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به هنیه و عموم ملت فلسطین، بر موضع ثابت این نهاد در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مسأله قدس تاکید کرد.

احمد طیب گفت که الازهر به زودی کاروان امدادرسانی دیگری را برای مردم نوار غزه خواهد فرستاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حماس شیخ الازهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

کد خبر 6094778

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود