Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال گفت: با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تصمیم گرفتیم از اردو‌های تیم‌های ملی بازدید کنیم. این دیدار‌ها در آینده افزایش پیدا می‌کند. قصد داریم گزارشات مکتوب را با مشاهدات خود تطبیق دهیم و در جریان اتفاقاتی که رخ می‌دهد، باشیم و با همکاری کمیته ملی المپیک به حل مشکلات بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر اضافه کرد: طی دیدار‌هایی که در این هفته از اردو‌های تیم های ملی داشتیم شاهد تلاش بازیکنان و ورزشکاران در آستانه بازی‌های آسیایی بودیم. امیدوارم ورزشکاران با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. بازی‌های سختی درآسیا داریم. چرا که با وجود قدرت‌های برتر آسیا مانند چین، ژاپن و کره جنوبی شش کشور برای تصاحب جایگاه‌های چهارم به بعد با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

او درباره وضعیت هندبال تصریح کرد: همیشه فکر می‌کردم چرا اتفاقات خوب والیبال در هندبال نمی‌افتد چرا که این رشته ظرفیت‌های خوبی دارد و از لژیونر‌های زیادی بهره می‌برد بطوری که دوازده هندبالیست ایرانی لژیونر هستند. با برنامه ریزی و تلاشی که با مدیریت رحیمی آغاز شده و سوابقی که او در مدیریت ورزش دارد و با عنایت به ظرفیت بالای هندبال، یقین دارم دوران جدیدی را در هندبال شروع کردیم و سال‌های آینده خبر‌های خوبی از هندبال می‌شنویم. هندبال توانایی خوبی برای درخشش در بازی‌های جاکارتا دارد و با برنامه ریزی پنج تا ۱۰ ساله هندبال هم همچون والیبال می‌تواند به قدرت برتر قاره کهن تبدیل شود.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از جذب سرمربی جدید تیم ملی هندبال گفت: این سرمربی از سوابق خوبی برخوردار است و در حرکت جدید هندبال ایران می‌تواند به ما کمک کند تا موفقیت‌های این رشته رقم بخورد.

او درباره کم بودن سهمیه بوکس نسبت به رشته‌های دیگر بیان کرد: سهمیه‌ها در بوکس قطعی نشده است. بعد از تغییراتی که در بوکس انجام شد و نیروی جوانی وارد این فدراسیون شد که کادرفنی خوبی را برای تیم ملی انتخاب کرد و فضای جدیدی در این رشته به وجود آمد. معتقدم در آینده نزدیک خبر‌های خوبی از بوکس به گوش خواهد رسید.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: کارشناسان و متخصصانی از وزارت ورزش در کارگروه‌هایی میزان سهمیه‌های رشته‌های مختلف را بررسی کرده اند. این سهمیه‌ها در شورای عالی بازی‌های آسیایی بررسی می‌شود. این ستاد از یک سال و نیم پیش تشکیل شده است و درادامه المپیک جوانان و المپیک ۲۰۲۰ را هدف قرارداده است. برای اولین بار است که برنامه ریزی برای المپیک از سه سال و نیم پیش آغاز شده است.

انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر درباره وضعیت ورزش ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم

ترانه احمدی دارنده مدال نقره اسکیت بازی‌های آسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسکیت فری‌استایل گفت: مسابقه انتخابی تیم ملی در قالب رقابت‌های کشوری برگزار شد. این مسابقه به میزبانی اصفهان برگزار شد و از سرتاسر ایران شرکت کننده داشت. خدا را شکر در این مسابقه توانستم دوباره رکورد ایران را جابه جا کنم. البته رکورد قبلی هم دست خودم بود که با زمان ۴.۲۸۰ ثانیه ثبت شده بود. اما در رکورد جدیدم زمان ۴.۲۱۷ ثانیه را ثبت کردم.

احمدی تأکید کرد: خدا را شکر علاوه بر ارتقای رکورد تایم تریل مقام نخست این مسابقات هم کسب کردم و بار دیگر ثابت کردم با شایستگی لباس تیم ملی را بر تن کرده‌ام.خدا را شکر توانستم این رکورد را به نام خودم ثبت کنم و در مسابقات قهرمانی کشور هم با اختلاف زیاد به مدال طلا رسیدم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی عنوان کرد: سطح مسابقات قهرمانی کشور بالا بود و از این نظر باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که چنین مسابقات باکیفیتی برگزار کردند. این مسابقات پیش زمینه خوبی برای کسب مدال‌های طلا در مسابقات بعدی است.

ملی‌پوش اسکیت در مورد مسابقات پیش رو امسال عنوان کرد: ما امسال مسابقات زیادی پیش رو داریم، در شهریور ماه مسابقات المپیک اسکیت به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. مسابقات بازی‌های آسیایی داخل سالن را در مهرماه پیش رو داریم و سپس باید در رقابت‌های نوروزگاه شرکت کنم که که آینده برگزار خواهد شد.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی با بیان اینکه هدفش کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی است، گفت: به تمامی این مسابقات رقابت‌های جهانی را هم اضافه کنید و با توجه به اینکه سال قبل در بازی‌های آسیایی نقره گرفتم، امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا به مدال طلا دست پیدا کنم. امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که با مربی‌ام انجام دادم به این هدف برسم و رکورد ایران را هم بتوانم جابه جا کنم.

کد خبر 6096952 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند