Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در جمع شماری از فرمانداران بر احداث دیوار مرزی در این کشور تاکید کرد.‌رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در جمع چند فرماندار آمریکایی، بار دیگر بر احداث دیوار مرزی با مکزیک تاکید کرد و آن را برای محافظت از کشورش ضروری دانست.

او در این نشست گفت: ما قصد داریم درباره موضوعات مختلف صحبت کنیم، اما یکی از مسائلی که برای ما مهم است، بحث درباره مرز و امنیت مرزی، جنایات و مسائل دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانین بسیار بدی در این زمینه وجود دارد. ما قوانینی داریم که بدترین قوانین در جهان در زمینه جلوگیری از ورود افراد است، اما باید بگویم که ما بیش از چهل درصد عبور از مرز را کاهش دادیم. ما توانستیم کاری را انجام دهیم که فکر می‌کنم هیچ کس نتوانست انجام دهد. ما امروز درباره تلاش‌های مشترک برای متوقف کردن مهاجرت غیرقانونی و امنیت مرزی و همچنین تاخت و تاز مرگبار مواد مخدر، باند‌های تبهکار و جنایات در مرز‌ها صحبت می‌کنیم. ما در حال متوقف کردن آن‌ها هستیم. تنها دلیلی که آن‌ها موفق به انجام این کار می‌شوند قوانین ضعیف ما است که افراد ضعیف در کنگره به ما داده‌اند. دموکرات‌ها در زمینه امنیت مرزی وحشتناک هستند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: همان طور که می‌دانید من اخیرا گارد ملی را در مرز‌های جنوب مستقر کردم و من می‌خواهم امروز از همه این فرمانداران تشکر کنم. آن‌ها بسیار کمک کردند. ما همچنین در حال همکاری با کنگره هستیم تا راه فرار در قوانین فدرال به ویژه فعالیت شرم‌آور بازداشت و سپس آزاد کردن را ببندد. وقتی که شما کسی را گرفتید باید آزاد کنید. این وضع وحشتناکی است. درصد کمی از آن‌ها در دادگاه حاضر می‌شوند. اتفاقی که می‌افتد این است که آن‌ها در کشور ما گم می‌شوند. در برخی از موارد این‌ها افرادی هستند که در کشور آن‌ها را نمی‌خواهید. بنابراین ما درباره بازداشت و آزاد کردن صحبت می‌کنیم. ما در حال کار با کنگره برای متوقف کردن آن هستیم. این قوانین مدت‌ها است که وجود داشته و قوانین وحشتناکی است.

ترامپ افزود: ما همه اختیارات قانونی مربوطه را برای دفاع از امنیت ملی کشور و برچیدن سازمان‌های خشن و جنایتکار که کشور ما را به ستوه می‌آورند و فرزندان مان را آلوده می‌کنند، به کار خواهیم بست. ما شروع به احداث دیوار کرده‌ایم. ما پیشرفت زیادی برای ساخت دیوار داشتیم، اما اکنون در پی تامین مالی بیشتر هستیم. ما برای محافظت از کشور و دور کردن مواد مخدر به این دیوار نیازمندیم. این شاید موثرترین مسئله باشد.

 

 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به این فرمایش امام راحل که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نداشتن مسکن مشکل اساسی مردم به شمار می‌رفت، گفت: امام راحل امید داشتند دولت‌های آتی مشکل مسکن را حل کنند، هر چند وضعیت مسکن قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل از انقلاب بخش بزرگی از شهرها را حلبی آبادی‌ها تشکیل می‌داد اما امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ گفت: عزم دولت سیزدهم حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن است.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خانه دار کردن مردم، در بازسازی حوادث بعد از زلزله و سیل، گام‌های بلندی برداشته است و دلیل آن هم وجود گروه‌های جهادی است که در حوادث جزو اولین گروه‌ها هستند که در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه‌های جدید تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی برای نوسازی مسکن استفاده کرد، گفت: دولت سیزدهم توجه بسیاری برای حل مشکل مسکن دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته است.

روحانی نژاد اظهار کرد: زمین رایگان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد در این دولت تخصیص یافته است. امیدواریم در سال‌جاری با تخصیص زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر دولت سیزدهم به دوران طلایی ساخت مسکن کم درآمدها تبدیل شود.

کد خبر 6098549 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک