Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:43:48 GMT

واکنش رسانه‌های قطری به فهرست کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۱۲۶۷

رسانه‌های قطری به فهرست کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه واکنش نشان دادند. آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی‌روش، فهرست ۲۴ بازیکن را برای اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ترکیه اعلام کرد. واکنش‌های به فهرست سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همچنان ادامه‌ دارد و این بار رسانه‌های  قطری به این فهرست واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه الرای در این باره نوشت: در فهرست کارلوس کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نام دو بازیکن از لیگ ستارگان قطر به چشم می‌آید، نخست مرتضی پورعلی گنجی که با شایستگی در این فهرست قرار گرفت. او بازی‌های درخشانی را با پیراهن السد به نمایش گذاشت و از بهترین های لیگ قطر بود. پورعلی گنجی سهم بسزایی در صعود السد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته است.
در  ادامه‌  این گزارش آمده است: پورعلی گنجی از مدافعانی است که می‌تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شود. او در کنار به جای آوردن نقش دفاعی خود در کارهای هجومی هم شرکت می‌کند و گل های حساسی برای السد به ثمر رسانده است. در فهرست کارلوس کی‌روش یک بازیکن دیگر از  لیگ ستارگان قطر به چشم می‌آید و او کسی جز مهدی طارمی، مهاجم الغرافه نیست اما این سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بعد از کاهش فهرستش از ۳۵ بازیکن به ۲۴ بازیکن نام سروش رفیعی، بازیکن الخور را خط زد و این تصمیم او طبیعی بود، چرا که سروش نتوانست عملکرد خوبی با الخور در لیگ قطر داشته باشد.
روزنامه استاد الدوحه هم با تیتر" سروش در فهرست کی‌روش برای جام جهانی پیش رو قرار نگرفت، نوشت: در فهرست کارلوس کی‌روش نام از  سروش رفیعی به چشم نمی آید اما  مهدی طارمی و مرتضی پور علی گنجی در این فهرست وجود دارند. البته پژمان منتظری، بازیکن سابق الاهلی، مسعود شجاعی، بازیکن سابق الغرافه و اشکان دژاگه، بازیکن سابق العربی هم در این فهرست وجود دارند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۴۷۷۵ تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کی روش تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!