Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:43:38 GMT

در نشست امروز فراکسیون امید چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۱۷۵۰

در نشست امروز فراکسیون امید چه گذشت؟

نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نشست صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدرضا عارف و با محوریت تصمیم‌گیری درباره ترکیب هیأت رئیسه مجلس در فراکسیون برگزار شد.

در این نشست که اکثریت مطلق اعضای مجمع حضور داشتند مباحث کلی درباره چگونگی و نحوه انتخاب معرفی اعضا برای هیأت رئیسه مطرح شد و به گفته یکی از اعضای فراکسیون امید در جلسه امروز هنوز به تصمیم خاص و جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جلسه امروز همچنین نقطه نظرات اعضا و همچنین پیشنهادات آن‌ها درباره ترکیب اعضای هیأت رئیسه مجلس ارائه و ضمن آن مقررر شد در کمیته «بررسی ترکیب هیأت رئیسه مجلس» نظرات ارائه شده بررسی شود و در نهایت موارد جمع‌بندی شده توسط این کمیته به هیأت رئیسه فراکسیون ارائه شود.

در این نشست همچنین ۱۵ سناریو از سوی اعضا برای ترکیب هیأت رئیسه و همچنین نحوه تعامل با سایر فراکسیون‌ها برای معرفی اعضا در هیأت رئیسه مجلس ارائه شد که یکی از این سناریو‌ها داشتن ائتلاف یا عدم آن و همچنین احتمال معرفی رئیس و نواب آن و انتخاب آن‌ها از میان اعضای فراکسیون امید بود.

بر این اساس نهایتا مقرر شد یکشنبه هفته آینده کمیته کار، ۱۵ سناریوی مطرح شده در جلسه امروز را جمع‌بندی کرده و گزارش بررسی‌های خود را به مجمع ارائه دهد تا به موجب آن تصمیم‌گیری نهایی برای اعلام جمع‌بندی بررسی‌ها اعلام شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QjA

منبع: فردا

کلیدواژه: فراکسیون امید محمدرضا عارف انتخابات هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود