Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:42:44 GMT

او يک فرشته بود در قاب چهار

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۱۷۸۴

او يک فرشته بود در قاب چهار

خبرگزاري آريا - سريال «او يک فرشته بود» با بازي زنده ياد حسن جوهرچي در قالب فيلم سينمايي در برنامه «سي سريال» پخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما، شبکه چهار سيما در ماه رمضان امسال با برنامه «سي سريال» سريال‌هاي منتخب رمضاني تلويزيون از دهه 80 تا امروز را مرور و به صورت منتخب 30سريال را در قالب فيلم سينمايي پخش و تحليل مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراين گزارش، ششمين قسمت از اين برنامه تلويزيوني به تهيه کنندگي حسين مروي در روز سه شنبه اول خرداد ماه به روي آنتن مي رود و در اين قسمت مخاطبان شاهد پخش سينمايي «او يک فرشته بود» به کارگرداني بهروز افخمي و تحليل اين مجموعه تلويزيوني خواهند بود.
«اويک فرشته بود» جزو اولين سريالهاي ماه رمضاني سيما بودکه به حوزه وحريم مسايل ماورايي مي پرداخت ويکي ازآثارپربيننده وتاثيرگذاردر زمان پخش محسوب مي شد که توانست الهام بخش برخي ديگر از سريال هاي ماه رمضان درسال هاي بعد باشد.
اين فيلم داستان مردي به نام بهزاد با بازي زنده ياد حسن جوهرچي است که با زني تصادف مي کند و او را به خانه مي آورد. به تدريج حرکات عجيبي از اين زن که فرشته نام دارد، سر مي زند و از سوي ديگر در قالب مردي به نام سرابي سعي در سردرگم کردن بهزاد دارد و ...
مرحوم حسن جوهرچي، بهاره افشاري، مرتضي ضرابي، مريم کاوياني و ثريا قاسمي در اين سريال ايفاي نقش کرده اند.
برنامه سي سريال محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سيما است که عصرهاي ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳