Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:19:31 GMT

۲۴۹ کارگاه ساختمانی پرخطر در کرمان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۲۳۱۶

۲۴۹ کارگاه ساختمانی پرخطر در کرمان شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دادخدا سالاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صیانت از حقوق عامه در دستور کار ویژه دادستانی کرمان قرار دارد، گفت: به دنبال تشکیل کارگروه پیشگیری از حوادث حین کار در دادستانی کرمان در سال ۹۳ آمار فوتی های ناشی از حوادث کار در کرمان به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: آمار فوتی های ناشی از حوادث کار در یک سال گذشته ۶۰ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به فعالیت ۱۰ کارگروه فعال در دادستانی کرمان به منظور صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی و بیت المال افزود: کارگروه پیشگیری از حوادث بر لزوم پیشگیری از وقوع فوت های ناشی از سقوط از ارتفاع در کارگاه های ساختمانی تاکید دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به انجام ۴۲۱ مورد بازرسی طی سال گذشته از کارگاه های ساختمانی گفت: بر این اساس ۳۲۶ کارگاه اعلام نقض شده، ۲۴۹ کارگاه پرخطر شناسایی شده و ۱۱ کارگاه رفع تعطیل شده در کرمان گزارش شده است.

کد خبر 4303060

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث کار دادگستری کرمان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند اشتغال خرم آباد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارخانه تولیدِ شیرآلات بهداشتی ساختمان، از کارخانه های بخشِ خصوصی در گرمی است که امسال برای تحقق شعارِ جهش تولید با مشارکت مردم، خط تولیدِ خود را افزایش داده. است.
اقدامی که باعثِ افزایش تولیدِ محصولات و صادارت، و همچنین جذبِ نیروهای بومی در گردشِ اقتصادیِ استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی افزایش خط تولیدِ شیرآلات بهداشتی در گرمی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال