Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، محمد غلام البلوشی و عبدالله البریک، مدیران ارشد باشگاه السد دوحه به همراه نمایندگان باشگاه الدحیل امروز راهی مالزی می‌شوند تا در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که فردا در مقر کنفدراسیون‌ فوتبال این قاره برگزار خواهد شد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استقلال، پرسپولیس، السد و الدحیل قطر چهار تیم راه‌یافته از منطقه غرب آسیا به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. در منطقه شرق آسیا نیز تیم‌های تیانجین چین، سوون سامسونگ و جئونبوک کره‌جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن نیز به جمع هشت تیم برتر قاره راه یافتند.

601

فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس استقلال السد عبدالله البریک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس استقلال السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام راهیان نور سال جاری با اعزام غرب کشور و منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز به تعداد ۵۰ نفر و در مدت ۴ روز از شهرستان گنبدکاووس طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان غیور اسلام است. اعزام‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است که اهم آن ایجاد پیوند قلبی نوجوانان با شهدا و ارزش‌های اسلامی ناب متبلور شده در دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یا اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نوجوانان و جوانان را به مرحله عقیده و شناخت می‌رساند، گفت: سفرهای راهیان نور مشاهده قدرت علمی و معنوی رزمندگان ما که در دانشگاه دفاع مقدس از مرحله عقیده به باور و ایمان رسیده بودند فرصت مغتنمی است.

کد خبر 6099611

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود