Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - رئیس کل بیمه مرکزی از بازنگری در آیین نامه قرارداد گروهی بیمه اعتبار داخلی خبر داد و اعلام کرد: شورای عالی بیمه، شرایط ویژه ای را برای بیمه اعتبار فروش اقساطی کالاهای ایرانی تصویب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بیمه مرکزی، «عبدالناصر همتی» در نشست شورای عالی بیمه گفت: این با توجه به سال حمایت از کالای داخلی و نقش اثرگذار صنعت بیمه در این حوزه، آیین نامه قرارداد گروهی بیمه اعتبار داخلی را مورد بازنگری قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی و بر اساس این مصوبه، پوشش بیمه ای در اختیار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایرانی قرار می گیرد و فهرست کالاهای ایرانی نیز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بیمه مرکزی اعلام خواهد شد.
همچنین مقرر شد، برای فروش اقساطی این کالاها، اعتبارسنجی خریداران از سوی شرکت های بیمه یا از طریق موسسات اعتبارسنجی مورد تایید بیمه مرکزی انجام شود.
به منظور ترغیب تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی برای خرید این بیمه نامه نیز، سهم آنها از عدم پرداخت اقساط خریداران از 25 درصد به 10درصد کاهش یافت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند.
اقتصام **1070*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بيمه مركزي شعار سال كالاي ايراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳