Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@03:35:21 GMT

اقدام مثبت نت برگ برای حفظ محیط زیست

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۶۷۳۱

اقدام مثبت نت برگ برای حفظ محیط زیست

به گزارش جهان نيوز، همانطور که می‌دانید در کشور ما سالانه 15 میلیون قطعه درخت برای تولید کاغذ قطع می‌شود و این در حالی است که شرایط اقلیمی کشورمان در حالتی است که بیش از هر چیز به حفظ فضای سبز، جنگلها و جلوگیری از هرگونه تغییر نیازمندیم.
  در چنین شرایطی، یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توان انجام داد، این است که با استفاده از تکنولوژی‌های امروزی، بتوانیم هدر رفت انرژی‌های حساس را به حداقل برسانیم و تا جایی که می‌توانیم این فناوری‌ها را در راستای نجات فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما نت‌برگ که یک مجموعه شناخته شده در فضای کسب و کارهای آنلاین است و در طول این چند سال همواره به عنوان یکی از کسب و کارهای برتر معرفی شده است، توانسته با ایجاد تغییری اساسی در روند کاری خود با فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات، دریافت پرینت نت‌برگ از کاربران را حذف کند.

از آنجایی که این فروشندگان باید کدهای نت‌برگ را از افراد دریافت کنند و آنها را باطل کنند، ترجیح بر این بوده که این کدها به صورت پرینت شده از مشتریان دریافت شود تا حتما فرصتی برای ابطال آن وجود داشته باشد. اما با شروع روند جدیدی که نت‌برگ به اقدام کرده، دیگر چنین کاری ممکن نیست و ارائه دهندگان خدمات مجبورند در همان لحظه دریافت کد، آن را باطل کنند.

این اقدام مثبت نت‌برگ، گامی بزرگ در راستای حفظ مسئولیت اجتماعی این برند است. چراکه تعداد فروش پیشنهادات نت‌برگ در بسیاری از موارد، بیش از چند هزار عدد هستند و در برخی موارد بیش از چند هزار نت‌برگ به کاربران فروخته می‌شود و با حذف پرینت، در چند هزار پرینت برگه A4 صرفه‌جویی می‌شود.

قطعا این کمپین نت‌برگ، تاثیر شگرفی بر محیط زیست و همچنین، بر میزان وفاداری کاربران نسبت به این برند خواهد داشت. احساس اینکه از برندی خرید کنیم که به غیر از سودآوری و درآمد، به ما و محیط پیرامون ما نیز اهمیت می‌دهد، باعث می‌شود که در برخی مواقع، حتی با وجود قیمت بالاتر، باز هم ترجیح دهیم از همان برند خرید کنیم.

پس اگر از کاربران نت‌برگ هستید، به جای چاپ کدها و ارائه آنها به صورت کاغذ پرینت، کد ارائه شده در اپلیکیشن نسخه اندروید و یا iOS را به فروشنده ارائه دهید و از خدمات مربوطه استفاده نمایید.

منبع:اقتصاد نیوز

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام جاودان خرد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک به خصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها شامل پرداخت این تسهیلات می‌شوند.

وی بیان داشت: واحدهای صنعتی، معدنی، شهرداری‌ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا محیط زیست استان برای مراجعه کنند.

جاودان خرد افزود: هیچ نهادی تاکنون برای ارائه طرح‌های زیست محیطی و دریافت تسهیلات به صندوق ملی محیط زیست مراجعه نکرده است.

وی اظهار داشت: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک مؤسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: این صندوق، تسهیلاتی با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند اما متأسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

جاودان خرد تصریح کرد: متأسفانه صنایع، شهرداری‌ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهره مندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده نکرده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان داشت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

کد خبر 6094198

دیگر خبرها

  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان