Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج -ايرنا- استاندارالبرز در نشست مشترک با عضو هيات مديره سازمان مرکزي تعاون روستايي ايران وضعيت سپرده گذاران شرکت تعاوني کشاورزي توسعه نهال نشان البرز را مورد بررسي قرارداد.

به گزارش ايرنا، دراين نشست تسريع در روند پرداخت سپرده هاي سپرده گذاران شرکت تعاوني کشاورزي توسعه نهال نشان البرز مورد تاکيد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز ماه گذشته در خصوص حل مشکلات شرکت تعاوني کشاورزي نهال نشان به رييس بانک مرکزي نامه نوشت.
همچنين مقرر شد براي پيگيري و بررسي اين امر، در آينده نزديک نشستي با حضوراستاندار البرز و رييس بانک مرکزي برگزار شود.
مديرکل امنيتي و انتظامي استانداري البرز تعداد اعضاي شرکت تعاوني کشاورزي توسعه نهال نشان البرز را حدود چهار هزار نفر اعلام کرد.
مسلم عادلي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: سرمايه گذاران اين شرکت مبلغي بالغ بر 80ميليارد تومان از آن طلب دارند.
وي خاطرنشان کرد: پيگيري ها براي احقاق حقوق سرمايه گذاران اين شرکت ازسوي استانداري البرز همچنان ادامه دارد.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه