Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم نواز ضمن انتقاد از دادگاه عالی پاکستان اعلام کرد: تا دو ماه دیگر بازهم شاهد به قدرت رسیدن نواز شریف در پاکستان خواهیم بود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، مریم نواز ضمن انتقاد از دادگاه عالی پاکستان و روند بررسی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف گفت: پدرم تا دو ماه دیگر بازهم قدرت را در پاکستان به دست خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا حزب نواز را مجددا به وضعیت سابق خود بازگردانیم و از این طریق پاکستانی بهتر را به مردم هدیه کنیم.

عضو ارشد حزب نواز گفت: مردم می‌دانند که فقط حزب نواز به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند و بازهم برای حمایت از ما به میدان خواهند آمد.

این سیاستمدار جوان پاکستانی اضافه کرد: در دوران حکومت 5 ساله ما مشکل کمبود برق و انرژی حل شد و امنیت و آرامش به کشور بازگشت.

او با حمایت از «شهباز شریف» سروزیر ایالت پنجاب گفت: مردم پنجاب دیگر شخصی مانند او را نخواهند دید که تلاش کند تا مشکلات این ایالت را حل کرده و پروژه‌های بزرگ را کلید بزند.

مریم نواز افزود: دو سال است از نواز شریف انتقام سیاسی گرفته می‌شود و احزاب اپوزیسیون با اعمال فشار بر سازمان‌های حساس پاکستان تلاش می‌کنند تا ما را از میدان سیاست خارج کنند.

دختر نواز شریف از نمایندگانی که از حزب نواز خارج شده و به تحریک انصاف پیوسته‌اند نیز انتقاد کرده و گفت: آنها پیش از انتخابات شکست خواهند خورد.

سخنان وی درحالی بیان می‌شود که طی ماههای اخیر حداقل 60 نفر از نمایندگان پارلمان ملی وایالت پاکستان که عضو حزب نواز بودند، این حزب را ترک کرده و به تحریک انصاف پیوسته‌اند.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز