Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:55:56 GMT

وجود ۳۹ زن زندانی غیرعمد در فارس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۷۶۹۵

وجود ۳۹ زن زندانی غیرعمد در فارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه ۳۹ زن زندانی غیر عمد در فارس وجود دارد که ۴۹ میلیارد ريال برای آزادسازی آنان نیاز است، گفت: شماره حساب ۱۱۹۹ نزد بانک «رسالت» برای مهم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سیده معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در همایش «خیریه مهرورزان» با اشاره به اینکه اولویت آزادسازی را بر اساس آزادسازی زنان زندانی غیرعمد گذاشته ایم، گفت: این برنامه به همین مناسبت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه 39 زن زندانی غیر عمد در فارس وجود دارد که 49 میلیارد ريال برای آزادسازی آنان نیاز است، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های انجام شده توسط ستاد دیه فارس به این افراد وام تعلق می گیرد که 150 میلیون ريال وام بلاعوض به آنان ارائه می شود.

 

دستغیب با تاکید بر اینکه بیشتر این زنان به خاطر بدهی های مختلف که ناشی از بیماری فرزند، بدهی همسر و یا ورشکستگی ایجاد شده است، افزود: برای آزادسازی این زنان شماره حساب 1199 نزد بانک «رسالت» با شماره کارت 5041727011111117 برای این مهم در نظر گرفته شده است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام فلسطین دولت مجلس ماه مبارک رمضان قوه قضائیه حسن روحانی خبرگزاری شبستان سبک زندگی اسلامی ستاد دیه فارس استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر