Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:57:21 GMT

موفقیت مربیان ایرانی در کلاس اتحادیه آسیا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۸۵۲

موفقیت مربیان ایرانی در کلاس اتحادیه آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، این کلاس روز گذشته با حضور مربیان همه تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در «هاست» هتل شهر هوشمینه ویتنام برگزار شد که عسگری، بسحاق، کمرانی و فولادی از کشورمان نیز در این کلاس شرکت داشتند. 

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد محتوای کلاس به خبرنگار مهر گفت: این کلاس به مدت یک روز برگزار شد که ابتدا «کی سوک لی» رییس اتحادیه آسیا در خصوص تاریخچه تکواندو و فلسفه این رشته صحبت کرد و چند فیلم نیز نمایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: سپس رئیس فدراسیون مالزی برخی نکات فنی را تشریح و برنامه های زمانبندی تمرین را توضیح داد. جالب اینکه ما در ایران این را به صورت آکادمیک کار می کنیم که در این کلاسها اعلام شد. دلیل آن نیز برمی گردد به پیشرفت سریع تکواندو در قاره سبز و عقب نماندن تکواندو آسیا از این چرخه است. 

وی افزود: بعد از پایان کلاس برنامه تمرینی خود را به مدرس دوره نشان دادم که ایشان هم عنوان کرد دلیل پیشرفت تکواندو ایران و تفاوت آن با سایر کشورها در همین مسایل است. 

عسگری در پایان گفت : بخش پایانی کلاس هم به آموزش کمک های اولیه و مسایل مربوط به  CPR تشریح شد که در کل کلاس خوبی بود. 

شایان ذکر است رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا از روز پنجشنبه هفته جاری در ویتنام آغاز می شود.

کد خبر 4303185

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فریبرز عسگری تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد کارلوس کی روش تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی انتخابی تیم ملی امیر قلعه نویی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.

در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.

در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسورهای ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.

در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.
گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسورهای ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.
در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشورهای ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

کد خبر 6096802

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا