Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@20:52:28 GMT

اتفاقی عجیب در آکادمی استقلال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۹۸۹۸۹

اتفاقی عجیب در آکادمی استقلال

به گزارش صدای ایران از ایسنا، هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال طی حکمی گودرز حبیبی را مدیر آکادمی و صادق ورمزیار را سرپرست آکادمی استقلال منصوب کرد.

 هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای را تشکیل دادند. اعضای هیات امنا در نهایت مصوب کردند که گودرزی حبیبی، پیشکسوت قدیمی این باشگاه مدیریت آکادمی و مدارس فوتبال استقلال را بر عهده داشته باشد و صادق ورمزیار، سرپرست آکادمی استقلال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به عبارت ساده‌تر ورمزیار که پیش‌تر مدیریت آکادمی باشگاه استقلال را بر عهده داشت، کماکان مسئولیت خود را حفظ می‌کند و گودرزی حبیبی به عنوان مسئول بالا دستی او به فعالیت می‌پردازد هر چند که ورمزیار از استقلال نسبی برخوردار است.

اعضای هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال، علی جباری، جواد قراب، پندار توفیقی، محمد سعیدی و مهدی عبدیان هستند که زیر نظر سید رضا افتخاری، مدیر عامل استقلال فعالیت می کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال اکادمی تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی