Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: این واحد دانشگاهی در حدود ۴۱۳ نفر از ایثارگران و فرزندان آن‌ها را تحت پوشش قرار داده و برنامه‌هایی از جمله برگزاری کلاس‌های تقویتی، مشاوره آموزشی دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسدالله ملک زاده رئیس دانشگاه آزاد گچساران با تاکید بر تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی در جوانان ایران اسلامی بیان کرد: رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی، ولایت مداری، ایمان و پیروی از مکتب عاشورا حماسه فتح خرمشهر را رقم زدند و لازم است که اکنون این فرهنگ را حفظ کنیم و زیر پرچم مقام ولایت برای سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی گام‌هایی موثری برداریم آن را در عمل نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدالله ملک زاده مطرح کرد: آزادسازی شهر خرمشهر را یکی از استثنایی‌ترین عملیات‌های مشترک سپاه سرافراز اسلام و ارتش سلحشور جمهوری اسلامی ایران است که از نظر استراتژیک در آن برهه از زمان اهمیت فراوانی داشت و بخش مهمی از میهن اسلامی را آزاد و بخش‌های دیگری را نیز از تیررس مستقیم دشمن آزاد کرد و همه جهانیان را از این عملیات منحصربفرد که با ایثار و جانفشانی و امداد‌های خداوند بزرگ تحقق یافت متحیر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس و مدافع حرم را بزرگداشت مقام ایثار و از خود گذشتگی دانست و تصریح کرد: اگر اکنون امنیت و آسایش برقرار است به برکت خون شهدا و ایثار گری رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم است لذا کمترین کاری را که می‌شود برای این سرمایه‌های بزرگ جهان اسلام انجام داد همین آیین‌های پاسداشت از مقام شامخ آن‌ها است.

ملک زاده افزود: این واحد دانشگاهی با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران استان و شهرستان، در حدود ۴۱۳ نفر از ایثارگران و فرزندان آن‌ها را تحت پوشش قرار داده و برنامه‌هایی از جمله تشویق این عزیزان، برگزاری کلاس‌های تقویتی، مشاوره آموزشی و تربیتی و برگزاری اردو‌های سیاحتی زیارتی را در دستور کار خود قرار داده و ستاد و شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی چندین بار از سوی مسئولان ذیربط مورد تشویق قرار گرفته و لوح دریافت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد گچساران فتح خرمشهر حماسه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز