Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:52:15 GMT

امامان جمعه، ارتحال حجت الاسلام حسنی را تسلیت گفتند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۰۰۰۵

امامان جمعه، ارتحال حجت الاسلام حسنی را تسلیت گفتند

تبریز - ایرنا - نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان روز سه شنبه با صدور پیام مشترکی ارتحال عالم مجاهد، نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در بخشی از این پیام آمده است: خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا، حجت الاسلام حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدمات ارزشمند و ماندگار این عالم بزرگ در طول عمر پر برکت خود به عالم تشیع و همچنین بیش از نیم قرن مجاهدت نستوه ایشان در دوران پیش از انقلاب و سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.
این ضایعه را به حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، جامعه روحانیت و پیروان راستین حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، شیعیان اهل بیت(ع) به ویژه مردم غیور آذربایجان غربی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنیم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت داریم.
6120/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نماينده ولي فقيه پيام تسليت امام جمعه اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی