Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@23:51:41 GMT

بیانیه وینفرد شفر در پاسخ به کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۰۴۴۸

بیانیه وینفرد شفر در پاسخ به کارلوس کی‌روش

به گزارش الف، وینفرد شفر سرمربی استقلال در واکنش به صحبت های کارلوس کی روش اطلاعیه ای صادر کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

در هشتاد و پنج درصد مسابقات ما وریا غفوری به عنوان مدافع راست بازی کرد. هر کسی که مسابقات لیگ را پیگیری و تماشا کرده باشید از این نکته آگاه است. به علاوه اینکه این مشخص بود ما برخی موافع به دلیل مصدومیت وریا را به عنوان وینگر راست استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم تر از همه چیز کیفیت خارق العاده وریا غفوری است. او به خوبی نقش یک دفاع راست را با عملکردی مدرن و محکم به نمایش گذاشت. این بسیار ضروری است برای تحت فشار قرار دادن حریف و توانایی ایجاد موقعیت بیشتر برای تیم. در سال های گذشته فوتبال تغییرات بسیار مهمی داشته است. بهترین راه برای خارج کردن یک مدافع چپ تهاجمی در جریان مسابقه یک مدافع راست محکم و تهاجمی است. همانطور که بازیکنانی مانند کیمیچ و مارسلو فقط عقب نمی ایستند که دفاع کنند. چنین کاری متعلق به گذشته است. وریا فوتبال مدرنی بازی می کند. او بسیار پیشرفت کرده و این خیلی خوب است. من ناراحت و نا امید شدم؛ به خاطر اینکه تیم ملی بازیکن من را پس از بازی با الهلال تحت فشار گذاشت. او و استقلال را تحت فشار گذاشت، از مسیری که به نظر من غیر منصفانه، خارج از شرایط همکاری و مضر برای ما و بازیکن ما بود اما آن مساله متعلق به گذشته است. من امیدوارم ما در آینده با هم همکاری داشته باشیم به خاطر اینکه این بهترین کار برای فوتبال ایران است و من باور دارم همه ما یعنی تیم ملی و باشگاه ها یک هدف را دنبال می کنیم که پیشرفت فوتبال ایران است.

ما می توانیم این کار را فقط با هم و با همکاری هم انجام دهیم نه علیه یکدیگر.

در مورد دروازه بان ها صحبت کنیم. اگر شما دو دروازه بان خوب داشته باشید، باید هر دوی آنها را بازی دهید. این یک حقیقت ساده است. به عنوان یک مربی باشگاهی این کار من است که تا همه بازیکنانم را در بهترین شکل ممکن حفظ کنم و برای دروازه بان ها بازی کردن مهم ترین تمرین است. فلسفه ای که شما می توانید در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه ببینید. هیچ تردیدی نمی تواند وجود داشته باشد که حسینی دروازه بان آینده است و عملکرد او در مسابقات لیگ و مسابقات بین المللی فوق العاده بود و او شایستگی حضور در تیم ملی را داشت اما این نظر شخصی من است. من بازیکنان ملی ما را حمایت می کنم و برای آنها بهترین آرزوها را دارم. این یک تیم فوق العاده، با شخصیت های فوق العاده است و امیدوارم آنها بتوانند به دور بعدی راه پیدا کنند. همانطور که پیش از این هم نشان داده و گفته ام من هیچ صحبت دیگری غیر از احترام برای تیم ملی و احترام برای ایران ندارم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز