Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان کار به داشتن اطلاعات دقیق از وضعت زندگی آنان، مشارکت‌های همگانی، تدبیر و به کارگیری سیاست‌های موثر نیازمندیم.

بیدخام مهمترین مشکل این کودکان را بازماندن آنان از تحصیل و نبودن آینده‌ای روشن برای آن‌ها دانست و افزود: در برخی مواقع این کودکان بازیچه دست بزهکاران شده و برای آنان مشکلاتی ایجاد می‌شود که موارد یاد شده خطرات تهدید کننده‌ای برای آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات موجود در حوزه کودکان کار در مورد غیر ایرانی‌ها جدی‌تر است، ادامه داد: راهکار قانونی و بازدارنده‌ای برای برخورد با متخلفان باید صورت بپذیرد تا جایی که کودکان از هر قوم و ملیتی که باشند هیچگونه آسیبی ندیده و بتوانند از مزایای تحصیل، امکانات بهداشتی و تجربه خوب کودکی بهره‌مند شوند.

وی، ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی را از جمله مشکلات دیگر دانست و گفت: موضوع تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با مردان خارجی خارج از ضوابط قانونی باعث بحران هویت برای این دسته از کودکان شده است.

بیدخام یادآور شد: اگر دستگاه‌های متولی امر به وظایف خود درست عمل کنند آسیبی به نام عنوان کودکان کار در جامعه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار ضروری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت فرزندان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم

محققان دانشگاه تگزاس در آستین  (پایتخت این ایالت) موفق به ساخت نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان شدند.

 این نوآوری به ربات‌ها امکان می‌دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کار‌هایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش‌های شبیه انسان هموار می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد