Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:45:34 GMT

کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مبارکه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۱۴۹۸

کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مبارکه

مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: طی دو روز گذشته عوامل نیروی انتظامی شهرستان، در مجموع حدود ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش از سوداگران کشف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی امروز (سه شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشاره به عملکرد رضایت بخش نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: با تلاش نیروهای انتظامی در زمان کوتاهی بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر همراه با  سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی دو روز گذشته عوامل نیروی انتظامی شهرستان، در مجموع حدود ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش از سوداگران کشف و پنج نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند و سه دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

سلطانی با بیان اینکه حتی شنیدن خبر کشفیات مصرف مواد مخدر در جامعه ناخوشایند است، گفت: نیروهای انتظامی مقتدرانه با سوداگران مرگ برخورد قاطع می کنند و موجب دلگرمی مردم می شوند.

سرپرست فرمانداری مبارکه از تلاش بی وقفه، جانفشانی ها و رشادت های نیروی انتظامی که در کنار مردم همیشه حضور داشته و با تعامل با آنها امنیت را به بهترین وجه در این شهرستان برقرار ساخته اند، افزود: امروز امنیت حاکم بر کشور در دنیا بی نظیر است و این در سایه اعتماد مردم و همکاری تمام دستگاه ها با یکدیگر است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار مبارکه کشف مواد مخدر مبارکه نیروی انتظامی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت