Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، معاون کمیته امور دفاعی مجلس دومای روسیه، پرتاپ ناموفق موشک بالدار با سوخت اتمی روسیه را تایید کرد. «الکساندر شرین» با اشاره به گزارش سازمان های جاسوسی آمریکایی مبنی بر ناموفق بودن آزمایش موشک بالدار روسی با سوخت اتمی ، گفت: قرار نیست همه آزمایش های موشکی یا تسلیحات جدید به طور صد در صد موفقیت آمیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شکست در آزمایش تسلیحات جدید را جزیی لاینفک از اینگونه آزمایش ها عنوان کرد و افزود: مهم آن است که تسلیحات اصلی روسی به خوبی کار می کند و ارتش در آمادگی کامل است.
الکساندر شرین هدف از این گونه آزمایش ها را اصلاح مشکلات احتمالی دانست و تاکید کرد: با انجام این آزمایش متوجه نقایصی شدیم که به زودی برطرف می شود و مطمین هستیم که آزمایش بعدی موفقیت آمیز خواهد بود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسکو مجلس دوما روسیه پرتاب موشک بالدار جاسوسی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد