Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلنا؛ در حال حاضر کم تر کسی است که یک گوشی موبایل لمسی نداشته باشد اما یک تلفن لمسی در منزل یا محل کار می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. ظاهرا این تکنولوژی توسط شرکت آلمانی زیمنس، به تلفن بی سیم گیگاست هم رسیده است.

دستگاه تلفن جدید گیگاست، محصولی است که مطابق با تکنولوژی روز طراحی شده است. یک تلفن شیک و البته سبک با پایه بسیار براق و زیبا که به راحتی روی دیوار هم نصب می شود و از نظر امکانات با یک گوشی موبایل پیشرفته برابری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیبی از راحتی کار با صفحه نمایش لمسی و آزادی که در خانه دارید، به شکل دلچسبی در این گوشی جمع آوری شده است.

صفحه‌ی نمایش لمسی 3.2 اینچی آن با تراکم پیکسلی بالا در نگاه اول، نسل قبلی تلفن‌های همراه را در ذهنتان تداعی می‌کند.

از مزیت های بزرگ این تلفن برای مدیران جوانی که کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اند، منشی تلفن دیجیتال این تلفن است که شما را از گرفتن یک کارمند برای پاسخگویی تلفن بی نیاز می کند. این منشی تلفنی تا 55 دقیقه از پیام‌های ورودی را ضبط می‌کند و شما می‌توانید از راه دور نیز پیام‌های خود را چک کنید. فقط کافی است شماره تلفن خود را از دور شماره‌گیری کرده و پس از وارد نمودن رمز خود، پیام‌ ها را چک کنید. این گوشی تلفن لمسی قابلیت ذخیره 500 مخاطب برای هر نام وارد شده و تا 3 شماره تلفن برای هر مخاطب به همراه عکس را دارد. 

اگر از رجوع به دفتر تلفن خود روی کامپیوتر و شماره گیری از طریق تلفن خسته شده اید، این گوشی از طریق امکان اتصال و به روزرسانی با  Outlook، این مشکل را حل کرده است. شما می توانید به لیست مخاطبین خود مراجعه کرده و شماره گیری کنید و سپس با استفاده از گوشی تلفن، شماره گیری و مکالمه کنید و یا در مواقعی که فردی با شما تماس می‌گیرد اطلاعات کامل او را بر روی صفحه کامپیوتر خود دیده و با تلفن بیسیم به آن پاسخ دهید.

این گوشی علاوه بر اتصال به کامپیوتر توسط درگاه، توسط بلوتوث به راحتی با دستگاه های دیگر همگام سازی می کند. مثلا با موبایل شما یکپارچه می شود، به راحتی شماره تلفن ها یا تماس خود را بین تلفن همراه و دستگاه تلفن منتقل کنید و تماس های موبایلتان را از طریق گوشی بی‌سیم خود پاسخ داده و با فناوری HD Voice مکالمه کنید. این دستگاه قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه را نیز دارد که در کم تر تلفنی این امکان را می‌توان دید.

این تلفن بی سیم گیگاست، از سری محصولات بسیار قوی و پر طرفدار این شرکت است که با مجهز شدن به صفحه نمایش لمسی رنگی و ویژگی هایی که ذکر شد، جایگاه بسیار خاص و پر قدرتی در بازار خرید اینترنتی یا حضوری تلفن به خود اختصاص داده است و برای مصارف خانگی و اداری گزینه ایده آلی محسوب می شود. این تلفن از بسیاری از جنبه‌ها با تلفن‌های امروزی متفاوت و تقریبا بی‌رقیب است و از لحاظ رده قیمتی در مقایسه با قیمت تلفن پاناسونیک که تنها برند قابل رقابت با آن است، گران تر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع

ایتنا - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.
هر چند توسعه زیرساخت‌های حوزه تلفن سیار نیازمند نصب دکل‌های تلفن همراه در نقاط مختلف شهرهاست، اما هنوز هم بسیاری از مردم بر این باورند که این دکل‌ها دارای تشعشعات مضری برای بدن هستند و آنها را عامل بروز برخی بیماری‌ها مانند سرطان می‌دانند.  

به گزارش ایتنا از ایسنا، تشعشعات موبایل و مخاطرات آن سال‌هاست علی رغم توضیحات مسئولان از جمله دغدغه‌های مردم بوده اما بنابر گفته کارشناسان هنوز آسیب های ناشی از امواج یا تشعشعات فناوری هایی مانند تلفن همراه هنوز در دنیا به یک اجماع واحد نرسیده‌اند و شاید نیاز است سال‌ها بگذرد تا مشخص شود آنتن‌های نزدیک به منزل اشخاص تأثیری داشته است یا خیر؟ ولی به صورت کلی توصیه می‌شود قشر آسیب‌پذیر جامعه مانند کودکان، افراد مسن یا زنان باردار از این نوع تشعشعات دور باشند؛ به همین دلیل سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کشور (رگولاتوری) بر اساس وظایف خود، در همکاری با سایر سازمان‌های متولی در این حوزه مانند سازمان انرژی اتمی ایران، به طور مستمر تشعشعات آنتن دکل‌ها را به سه روش اندازه‌گیری می‌کند.

در این راستا محمد شمسایی- مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی بر لزوم اطمینان از استاندارد تشعشعی تلفن همراه تأکید کرده است.

شمسایی در این زمینه تشریح کرد: معمولا برای خرید یک گوشی تلفن همراهِ جدید به بِرند، مدل، سیستم عامل، قیمت، امکانات، زیبایی، و غیره از آن توجه می کنیم؛ اما توصیه بهداشت الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.  

موضوعی که امیر محمدزاده لاجوردی- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - هم به آن اشاره و گفته است: برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!