Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:04:15 GMT

چهارشنبه‌های دیجیتالی در مجتمع فرهنگی و هنری ساری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۳۰۵۵

چهارشنبه‌های دیجیتالی در مجتمع فرهنگی و هنری ساری

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، حمید رضا عشریه رییس ارشاد ساری، با بیان اینکه یکی از وظایف ارشاد بالا بردن فرهنگ عمومی است؛ برگزاری برنامه نقد و بررسی و پخش انیمیشن در فضایی نمایشگاهی به منظور معرفی بیشتر خدمات و کالاهای ایرانی مخصوصا در حوزه رسانه های دیجیتال در قالب چهارشنبه های فرهنگی را اقدامی مفید در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، کشف استعداد در حوزه انیمیشن سازی و سوق دادن افراد مستعد برای تولیدات فرهنگی و حمایت از کالای ایرانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشریه افزود: مجتمع فرهنگی دیجیتال می‌تواند نقش موثری در زمینه فرهنگ سازی مخصوصا در حوزه رسانه های دیجیتال در جامعه داشته باشد که این مهم اکنون با همکاری مناسبی که اداره کل ارشاد مازندران و اداره ارشاد ساری با مجتمع فرهنگی دیجیتال دارد محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تولید انیمیشن تلاش می‌کنند تا بتوانند ظرفیت تولید انیمیشن‌های کیفی برای عرضه به شبکه پویانمایی را به خود اختصاص دهند، ابراز داشت: اکنون شرایط ارائه خدمات مطلوب در حوزه نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت پاک و آموزش در حوزه تولید بسیار فعال شده است.

عشریه به سرمایه‌گذاری‌های مطلوب استان در زمینه انیمیشن اشاره و تصریح کرد: برخی از تولیدات انیمیشن مجتمع فرهنگی دیجیتال به قدری با کیفیت است که شرایط پخش از شبکه‌های سیما را دارد.

رییس ارشاد ساری از کیفی بودن برخی از تولیدات انیمیشن در مازندران خبر داد و افزود: این تولیدات شرایط نمایش از رسانه ملی و غنی کردن ظرفیت شبکه پویانمایی را دارد.

عشریه گفت: همچنین کارگروه های تخصصی فنی در حوزه دیجیتال در مجتمع فرهنگی شکل گرفته و مشغول به فعالیت می باشند و نوجوانان و جوانان علاقمند می توانند با مراجعه به این مجتمع اطلاعات بیشتری را کسب کرده و استعداد های خود را شکوفا سازند.
«روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران»

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انیمیشن بازی رایانه فرهنگی و هنری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی