Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجمین آزمون استخدامی کشور که در تیرماه برگزار خواهد شد،  ۴۲۶ هزار و ۶۴۰ نفر ثبت نام کرده اند و از این تعداد  ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر جذب ۹ دستگاه اجرایی شامل:  وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه  خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمون برای هر کد استخدامی ۵/۲۳ نفر با هم رقابت می کنند و از تعداد سهمیه‌های استخدامی دستگاه‌های مختلف بخش عمده این سهمیه با  تعداد حدود ۱۷۰۰۰ هزار نفر متعلق به وزارت آموزش‌وپرورش است ، که از این تعداد شرکت‌کننده حدود ۴۰۰ هزار نفر  برای ۱۷ هزار کد استخدامی  وزارت آموزش‌وپرورش باهم رقابت خواهند کرد.

شایان‌ذکر است، پنجمین آزمون استخدامی در ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد و زمان توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون ۱۲ تیرماه است.

کد خبر 4303649 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون استخدامی معلمان وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی بیمه ترافیک محمد علی افشانی نیروی انتظامی سید محمد بطحایی محسن هاشمی سرهنگ نادر رحمانی سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود