Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایگاه مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی ایران مستحکم است و او برای آماده‌سازی بیشتر و بهبود عملکردش در تمرینات تیم ملی حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی چهار سال قبل جایی در فهرست تیم ملی در جام جهانی نداشت، اما از رقابت با حریفان خود پا پس نکشید و در جام ملت‌های ۲۰۱۵ جایگاه‌اش را پیدا کرد و از آن زمان تاکنون اصلی‌ترین مهره خط دفاعی کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود که حاشیه امنیتی برای بازی کردن در جام جهانی روسیه هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی‌گنجی که طی سه سال اخیر عضو تیم السد قطر بوده و فصل ۱۸-۲۰۱۷ نمایش درخشانی در خط دفاعی تیمش داشت تا در زمان بازی کردن او تنها سه باخت در تمام رقابت‌های داخلی و آسیایی داشته باشند، حالا در اردوی استانبول تیم ملی قبل از جام جهانی نیز جدی‌تر تمریناتش را پیگیری می‌کند تا بتواند مهره موثر تیم کی‌روش باشد.

 

با اینکه حذف سید جلال حسینی موجب شده انتخاب جایگزین او و یک مدافع میانی تبدیل به پُر بحث‌ترین مسئله روز فوتبال ایران شود، اما پورعلی‌گنجی که حاشیه امنیتی برای رقابت با سایر مدافعین دعوت شده به اردوی تیم ملی دارد، تنها به دنبال بالا بردن توانایی‌های خود در تمرینات و اردوهای قبل از جام جهانی است تا امیدوار به عملکرد موفق برابر مهاجمان مراکش، اسپانیا و پرتغال باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی کارلوس کی روش جام جهانی روسیه جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه کارلوس کی روش مرتضی پورعلی گنجی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌ برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

میثم پاریزی بعدازظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها باید تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب فوتبال استان کرمان گفت: بذر این موفقیت‌ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌چینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ادامه بیان کرد: امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش که با تاسی از شهدا ترسیم می‌کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ها و قهرمانی‌ها قدردان ارزش‌ها باشند.

وی اظهار کرد: استان کرمان از ابتدای سال تا کنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طوری که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد و تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و همچنین هندبال مس کرمان نیز قهرمانی خود را تثبیت کرد.

پاریزی بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این آئین با اشاره به جایگاه کرمان در فوتبال کشور اظهار کرد: فوتبال استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی موفقیت را در گرو برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دانست و بیان کرد: مدیران باید الهام بخش و امیدآفرین باشند. جوانان باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو