Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل گذشته تأکید کرد که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده و هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

میلاد زنیدپور در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه گسترش فولاد گفت: وقتی به این تیم آمدم قرادادی تا پایان فصل امضا کردم و حالا بازیکن آزاد هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هم چیزی برای فصل آینده مشخص نیست و زمان زیادی تا پایان فصل نقل‌وانتقالات و شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده است.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد در گسترش فولاد بماند، خاطر نشان کرد: من از بازی در این تیم احساس خوبی داشتم و همیشه هم نهایت تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. برای فصل آینده هم اول با گسترش فولاد مذاکره می‌کنم و دوست دارم در این تیم بمانم. اگر هم این موضوع عملی نشد به پیشنهادهای دیگر فکر می‌کنم. الان هم یکی دو تیم به من پیشنهاد داده‌اند، اما دوست ندارم بازارگرمی کنم.

زنیدپور در مورد اینکه آیا فکر می‌کند که فیروز کریمی همکاری‌اش را با گسترش‌فولاد ادامه بدهد، تصریح کرد: من از تصمیم آقافیروز اطلاعی ندارم و نمی‌دانم در نهایت قرار است چه تصمیمی بگیرد. او از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد و در گسترش فولاد نیز عملکرد خوبی داشت. امیدوارم هر اتفاقی که خیر است، رخ دهد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گسترش‌ فولاد تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گسترش فولاد تبریز گسترش فولاد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، به نظر می‌رسد که باید کم کم منتظر انتشار تصاویر پیراهن‌های جدید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا و همکاری جذاب آنها با شرکت‌های بزرگ و سرشناس تولید لباس ورزشی باشیم.

بایرن مونیخ یکی از این باشگاه‌هاست که هر سال خیلی زود از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند و امسال هم به این سنت همیشگی پایبند بوده و پیش از پایان فصل جاری با همکاری آدیداس این تصاویر را  منتشر کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

این پیراهن تماما قرمز است و گفته می‌شود برای اولین بار در تاریخ این باشگاه است که از سه طیف متفاوت از رنگ قرمز در پیراهن اول بایرن استفاده شده است که نشانگر هویت، احساسات و اتفاقات و هیجانات هر بازی است.

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این انتخاب ایجاد نوعی اتحاد بین بازیکنان حاضر در زمین و هوادارانی است که برای حمایت از این تیم روی سکوها حضور دارند و معمولا از رنگ قرمز برای یکدست کردن ورزشگاه آلیانز آرنا استفاده می‌کنند.

بازیکنان بایرن قرار است برای اولین بار در دیدار برابر ولفسبورگ که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد