Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه این صندوق حدود ۳۶۱ هزار و ۱۶۵ نفر است افزود : هم اکنون بیش از 170 هزار نفر عضو این صندوق هستند.
محمد نظری گفت : مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل (مردان و زنان سرپرست خانوار ) و مدد جویان بهزیستی شامل زنان سرپرست خانوار و نیز مدیر و مربیان مهد کودک های روستایی بصورت رایگان (از محل پرداخت دولت ) می توانند در این صندوق ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایر استان ادامه داد : سن مجاز برای بیمه شدن افراد در این صندوق بین ۱۸ تا ۵۰ سال است .
وی به شرایط از کار افتادگی در این صندوق نیز اشاره کرد و گفت : از کار افتادگی به شرط کلی و یا اینکه شخص ۶۶ درصد از کار افتاده باشد و توانایی جسمی خود را از دست بدهد ، حتی اگر کمتر از یک سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد پس از تائید مراجع ذیصلاح ، حقوق کامل را دریافت خواهد کرد .
نظری اضافه کرد : صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان در حال حاضر ۵ هزارو ۳۶ نفر حقوق بگیر پیش از موعد ، ۲۵۷ نفر از کار افتاده کلی ، ۶ هزار و ۲۲۵ نفر بیمه شده فوت شده دارد که خانواده هایشان مستمری دریافت می کنند و در مجموع ۱۱ هزارو ۵۱۸ نفر مستمری بگیر این صندوق در استان هستند .
نظری افزود : بر اساس قوانین این صندوق ، اعضایی که ۱۱ سال بیمه کامل و ۶۹ سال کامل داشته باشد می توانند بازنشسته شود که حدود دو هزار نفر در استان را شامل میشود.
وی همچنین گفت: آذربایجان شرقی دارای 43 شهر زیر 20 هزار نفر جمعیت است که علاو بر روستائیان ، عشایر و کشاورزان ، اهالی این شهرها می توانند در صورت احراز شرایط لازم، عضو این صندوق شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صندوق بیمه روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی عضویت خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند