Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: اصفهان از تجهیزات و زیرساخت های خوبی در زمینه های ارتباطی برخوردار است و باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی در استان در جهت تحقق ایجاد نخستین شهر هوشمند در کشور گام برداشت.
به گزارش صدای ایران دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیران مخابرات استان با ایشان اظهارداشت: ایران جزو کشورهای پیشتاز و پیشگام در زمینه های علمی و فناوری بوده و هست و مدیریت استان آماده ی هرگونه همکاری در جهت ارتقاء و تقویت بیشتر زیرساخت های ارتباطی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از آخرین خبر، دکتر مهرعلیزاده با تاکید بر مکانیزه نمودن فعالیت ها، دولت الکترونیک و تسهیل تجارت علمی اظهارداشت: در خصوص تجهیز نمودن کسب و کار به فناوری و ایجاد شهر هوشمند ، زیرساخت های لازم موجود است و باید با یک همت عالی در جهت تحقق این امر اقدام نمود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه استان به سمت توسعه گردشگری در حال حرکت است، تصریح کرد: هرچه به استانداردهای جهانی نزدیک تر شویم و سرعت و کیفیت بالاتری داشته باشیم ، یک برتری برای استان بشمار می رود ؛ چرا که برای گردشگران خارجی امکانات ارتباطی و اینترنت اهمیت بالایی دارد.
مهرعلیزاده با اشاره به تاکید مدیریت استان بر افزایش سرمایه گذاری در بخش هتل سازی، توسعه فرودگاه و ...، افزود: باید شرایطی فراهم شود که گردشگران از استانداردهای ارتباطی و اینترنتی برخوردار باشند.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان باید بعنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، افزود: باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی وجود دارد به این سمت حرکت کنیم.
استانداراصفهان با بیان اینکه نباید نقطه کور ارتباطی و عدم پوشش شبکه در شهر اصفهان وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر در این خصوص درخواست هایی وجود داشته باشد ، استانداری آماده ی همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه ها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز در این دیدار اظهارداشت: استان اصفهان در زمینه زیرساخت های فناوری جزو استان های پیشرو می باشد و همراهی و هماهنگی خوبی با مجموعه استانداری وجود دارد که باید در زمینه کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد و این زیرساخت ها می تواند خواسته های ما را در استان برآورده نماید.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه نمود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهرعلیزاده اصفهان گردشگری استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان بر زنجیره‌های ارزشی صادرات‌گرا فعالیت می‌شود، گفت: در تحلیل زنجیره ارزش علاوه بر اینکه بر چالش‌ها و تهدیدها توجه می‌شود بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در زنجیره باید اتفاق بیفتد نیز تمرکز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جریان بازدید از غرفه اصفهان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از فرصت‌هایی است که ما می‌توانیم توانمندی‌های استان را در حوزه تولید و فعالیت‌های اقتصادی به کشور و بازدیدکنندگان خارجی معرفی کنیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم شرایط رقابتی‌تری را در حوزه زنجیره‌ ارزش داشته باشیم نیاز است تا زنجیره‌ای که در آن بر اساس اولویت‌های استان مزیت داریم را شناسایی کنیم و در راستای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های کوتاه، میان و بلند مدت داشته باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان بر زنجیره‌های ارزشی صادرات‌گرا فعالیت می‌شود، گفت: در تحلیل زنجیره ارزش علاوه بر اینکه بر چالش‌ها و تهدیدها توجه می‌شود بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در زنجیره باید اتفاق بیفتد نیز تمرکز می‌شود.

مرتضوی عنوان کرد: یک گفت‌وگوی اولیه در نمایشگاه می‌تواند ما را به مذاکرات و جلسات بعدی هدایت کند تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را در تکمیل زنجیره ارزش در استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه زنجیره ارزش به‌صورت فعال و جامع حرکت کند می‌طلبد دستگاه‌های حمایتی، تأمین زیرساخت و پشتیبانی در کنار مجموعه‌هایی که در زنجیره هستند شرایط مناسبی را در حوزه ارتباطات و تعاملات فراهم کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در روند زیرساخت و پشتیبانی به‌عنوان دولت تلاش کردیم تا برای حضور فعالان اقتصادی در زنجیره ارزش مشوق‌هایی را لحاظ کنیم، ادامه داد: به طوری که در تسهیلاتی که در دولت و استان مدیریت می‌شود اولویت ما برای کمک‌رسانی مجموعه‌هایی هستند که در زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه در کنار زنجیره ارزش نگاهی به خوشه‌های صنعتی داریم، عنوان کرد: در دو محور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت‌های فناور می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: نخست در طول زنجیره ارزش در رشته‌های مختلف برای اینکه بتوانیم نگاه پویا و پایدارتری را تعریف کنیم نیاز به حضور واحدهای فناور داریم در این حوزه شهرک علمی و تحقیقاتی می‌تواند با ارائه پیشنهاد به زنجیره ارزش نقش مناسبی را برای شرکت‌های فناور تعریف کند.

استاندار اصفهان افزود: همچنین با توجه به تنوع ‌و گستردگی واحدهای اقتصادی، فراهم کردن ظرفیتی برای واحدهای فناور جهت حضور مؤثر در بخش‌های مختلف زنجیره ارزش، نقش دومی است که شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان می‌تواند ایفا کند.

کد خبر 749644

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • گفتمان «شهر زندگی» نظام معنایی را منظم می‌کند
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری