Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@14:17:09 GMT

«اوباما» فیلمساز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۸۱۶۴

«اوباما» فیلمساز می‌شود

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از گاردین، باراک و میشل اوباما قراردادی مبنی بر تولید فیلم سینمایی و مستند با نت‌فلیکس غول برنامه‌سازی تلویزیونی منعقد کرده‌اند. رییس‌جمهور اسبق و بانوی اول آمریکا ایده‌های خود را برای تولید بالقوه شوهای تلویزیونی و سری برنامه‌های فیلم‌نامه‌ای و غیر فیلم‌نامه‌ای فیلم مستند ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوباما درباره این همکاری گفت: یکی از لذت‌های دوران ما آشنایی با بسیاری از اقشار مختلف مردم از تمام جوانب زندگی است و کمک به آنها که تجربیاتشان را با گستره وسیعی از مخاطبین به اشتراک بگذارند. این دلیل اصلی من و میشل است که برای همکاری با نت‌فلیکس بسیار ذوق‌زده و خوشحال هستیم. امیدواریم بتوانیم بسیاری از صداهای الهام‌بخش و با استعداد و خلاق را که می‌توانند به همگرایی بیشتر و فهم افزون‌تر بین مردم کمک کنند و سرگذشت خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارند، بپرورانیم.

باراک اوباما قبلا با نت‌فلیکس ارتباط کاری داشته و در برنامه ویژه تاک‌شو با مجری‌گری دیوید لترمن حضور یافته است.

«تد ساراندوس» مدیر نت‌فلیکس درباره همکاری رییس‌جمهور سابق آمریکا گفت: باراک و میشل اوباما از مورد احترام‌ترین افراد و دارای بالاترین مقام نزد عموم مردم هستند و در جایگاهی کم‌نظیر به کشف و برجسته‌سازی سرگذشت‌ افرادی می‌پردازند که در جوامعشان تغییری ایجاد کرده‌اند و به دنبال تغییر برای بهتر شدن جهان در تلاش هستند. به خود می‌بالیم که با توانایی‌های داستان‌سرایی قدرتمندی که دارند، نت‌فلیکس را خانه خود می‌دانند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اوباما فیلم سینمایی جهان اوباما باراک اوباما جهان ساخت فیلم فیلم سینمایی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان بازدید از پاویون استان فارس، با حضور نمایندگان استانداری و هیات‌های بین‌المللی، دو تفاهم‌نامه همکاری استان فارس در کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی و همکاری در زمینه پرورش و صنعت گوشت قرمز با کشور مغولستان امضا شد.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه همکاری نیز در زمینه بسته‌بندی و صادرات میوه و تره‌بار با کشور روسیه به امضا رسید.

این مقام مسوول به حضور بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همچنین از دو سامانه در زمینه توسعه زنجیره تولید و ارزش گیاهان دارویی رونمایی خواهد کرد.

مویدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۷ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، پتروشیمی و سایر گروه‌های تولیدی برگزار شده است، افزود: امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نفت و گاز با کشور چین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نخستین روز بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در تهران و برای مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

کد خبر 6092339

دیگر خبرها

  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • شهر شلوغ پلوغ