Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوانی که در پوشش مسافرکش چندین زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ اجتماعی حقوقی و قضایی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ هفته گذشته مأموران کلانتری 124 قلهک موفق به بازداشت راننده خودروی پرشیایی شدند که قصد داشت زن جوانی را با زور سوار بر خودرویش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس، راننده پرشیا را در یک تعقیب و گریز بازداشت کرده و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد خودروی وی سرقتی است.

تحقیقات تکمیلی نشان داد این متهم شیطان‌صفت تاکنون چندین زن و دختر را در شمال پایتخت مورد آزار و اذیت قرار داده و ربوده است.

یکی از دخترانی که توسط این متهم توسط آزار و اذیت قرار گرفته، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 17:20 بیست و پنج فروردین سال جاری در حوالی قلهک سوار خودروی پرایدی شدم تا به حوالی سیدخندان بروم، در میانه راه راننده شروع به حرف زدن کرد که جواب او را ندادم و از وی خواستم مرا پیاده کند که وی با شنیدن این حرف من، چاقوی بزرگی از زیر پایش برداشت و چاقو را روی پهلویم گذاشت.

وی ادامه داد: از ترس دست و پایم به لرزه افتاده بود و راننده هم مسیرش را تغییر داد تا اینکه دقایقی بعد در خیابان خلوتی توقف کرد و مرا با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد.

متهم این پرونده در پوشش مسافرکش با خودروهای پژو ، پراید و ... زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آنها را در خیابان رها می‌کرده است.

این متهم که تاکنون به هفت فقره آزار و اذیت زنان و دختران جوان اعتراف کرده، با دستور قاضی رضوانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته است.

بازپرس پرونده با دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها، از شهروندان خواست چنانچه فرد یا افرادی از سوی مرد شیطان‌صفت مورد آدم‌ربایی و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1370/P1011199/S2,20,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی دادسرای امور جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز