Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@00:00:43 GMT

راز ناپدیدشدن مرموز یک زن

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۹۰۹۹

راز ناپدیدشدن مرموز یک زن

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، 7شهریور سال گذشته بود که مرد میانسالی به پایگاه ششم پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت: من سه دختر 19، 13 و 4 ساله دارم. ساعت 10 صبح همسرم خانه را برای خرید مانتوی مدرسه دخترم ترک کرد. خانه ما حوالی میدان خراسان است و او برای خرید به مشیریه رفت. سه ساعتی از رفتن همسرم گذشته بود که با تلفن همراه او تماس گرفتم تا ببینم کی به خانه می‌آید، اما وقتی صدای زنگ تلفنش را از داخل خانه شنیدم متوجه شدم همسرم فراموش کرده تلفن همراهش را با خود ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با خودم گفتم تا ساعتی دیگر برمی گردد اما انتظار من بی‌فایده بود چرا که هیچ خبری از همسرم نشد. با خودم گفتم شاید به خانه اقوام و دوستان رفته است؛ با آنها تماس گرفتم اما بی‌فایده بود، کسی از همسرم خبری نداشت. از طرفی همسـرم قبل از اینکه خانه را ترک کند 5 کارت عابر بانک مرا که داخل آنها 10 میلیون تومان پول بود با خود برد. وقتی از پیدا کردن او مأیوس شدم تصمیم گرفتم ماجرا را با پلیس در میان بگذارم.

تحقیقات برای یافتن سرنخ
با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز شد، در نخستین گام کارآگاهان به سراغ بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها رفتند اما هیچ رد و سرنخی از زن جوان در دست نبود. با گذشت زمان و باتوجه به مشکوک بودن ماجرا و از آنجایی که زن جوان بدون هیچ انگیزه و سابقه قبلی ناپدید شده بود، پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند که زن 41 ساله به غیر از گوشی تلفنی که داخل خانه جا گذاشته است، یک گوشی و خط تلفن همراه دیگر نیز داشته است. این درحالی بود که با استعلام حساب‌های بانکی شوهرش مشخص شد که هیچ برداشتی از حساب‌ها صورت نگرفته است.

ردپای پسر افغان
در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان ردپای پسر نوجوانی را در پرونده این زن پیدا کردند؛ پسر 17 ساله افغان که در ساختمانی نیمه ساز در حال کار بود. بررسی‌ها نشان می‌داد پسر نوجوان آخرین فردی بوده که با این زن در تماس بوده است. با این احتمال که او از سرنوشت زن میانسال باخبر است وی به دستور بازپرس سهرابی بازداشت شد.
پسر نوجوان که منکر آشنایی با زن بود در تحقیقات گفت: من کارگر ساختمانی هستم و تا به حال این زن را ندیده ام. گوشی تلفن همراهم اواخر مرداد حدود 10 روز قبل از ناپدید شدن این زن به‌طور عجیبی گم شد. از آنجایی که افغانستانی هستم نتوانستم گم شدن آن را گزارش کرده و سیم کارتم را مسدود کنم. از سرنوشت زن جوان هم بی‌اطلاع هستم.شاید فرد دیگری با خط تلفن من با این زن تماس گرفته است.

باتوجه به اینکه پسر افغان، کمتر از 18 سال سن داشت، برای ادامه تحقیقات به دادسرای اطفال فرستاده شد. از سویی بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتشار تصویر بدون پوشش زن جوان را صادر کرد تا درصورتی که کسی از سرنوشت وی مطلع است، با پلیس 110 یا شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تماس بگیرد.

ایران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زن ناپدید شدن افغان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش

زن جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد شوهرش بر اثر برق‌گرفتگی جان باخته اما کسی از ازدواج آنها خبر ندارد.

به گزارش ایران، به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست. او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

زن جوان ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت‌بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هرچه به تلفن همراهش زنگ زدم، جواب نداد. با نگرانی راهی پشت‌بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود، برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیگر خبرها

  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس