Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@22:08:19 GMT

با 18 میلیارد تومان به جام جهانی بروید!!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۹۶۰۳

خرداد: گران قیمت ترین پکیج جام جهانی حدود 18 میلیارد تومان قیمت دارد.
به گزارش ایلنا، در حالی که 23 روز تا آغاز بیست و یکمین دوره جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است؛ از گران ترین بلیط یا به عبارتی پیکج جام جهانی رونمایی شد.
ارزش این پکیج به 2/8 میلیون دلار یا به عبارتی حدود 18 میلارد تومان می رسد. البته که در قیمت های پایین تر هم پکیج های به اصطلاح لاکچری وجود دارد و به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما با این پکیج 18 میلیاردی چه امکاناتی نصیب فرد خریدار می شود؟ اولین چیزی که باید خریداران این بلیط ها بدانند این است که بهترین پذیرایی و صندلی ها در 19 بازی از آنها به عمل خواهد آمد. در داخل این 19 بازی دیدار افتتاحیه، دو بازی نیمه نهایی و جدال فینال خواهد بود.
صاحبان گران ترین بلیط می توانند در 51 صندلی اختصاصی در لوژنیکی، 12 صندلی در اسپارتاک و 8 صندلی در سنت پطرزبورگ داشته باشند. از دیگر امکانات موجود می توان به اسان ترین عبور و مرور ممکن و سوئیت های اختصاصی به همراه پارکینگ اختصاصی و لوژهای ویژه اشاره کرد. سوغاتی های هر شهر به همراه غذا و نوشیدنی و خوراکی هایی که قبل و بعد از هر بازی توزیع می شود.
این پکیج جادویی امکانات دیگری هم دارد که دیدن جام جهانی را برای صاحبانش بسیار راحت می کند. برچسب ها: جام جهانی ، روسیه ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: جام جهانی روسیه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت

فرمانده انتظامی استان کردستان به جزئیات جدیدی از پرونده قتل سه عضو خانواده مریوانی پرداخت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم کردستان به جزئیات جدیدی از قتل خانواده مریوانی پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه فرزند این خانواده پدر، مادر و خواهر خود را با سلاح و شلیک گلوله به قتل رساند.

وی از دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: این اقدام بلافاصله با واکنش سریع نیروهای پلیس آگاهی مواجه شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت که به جرم قتل خانواده خود اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود از ارتکاب جرم را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: این متهم 17 ساله و بیماری روانی داشته است، از او دو قبضه سلاح جنگی کشف و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

آزادی تصریح کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه‌ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد، خط قرمز پلیس است و در این رابطه با هیچ شخصی مماشات نخواهیم داشت. شهروندان هرگونه موارد مشکوک و ضروری را جهت پیگیری به سامانه 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ببینید | شادی متفاوت رودیگر و آلابا پس از بازی؛ تکرار شادی افسانه‌ای با صندلی!
  • شادی متفاوت رودیگر و آلابا پس از بازی؛ تکرار شادی معروف با صندلی! / فیلم
  • داوید آلابا و تکرار شادی معروف‌اش با صندلی در برنابئو / عکس
  • خوشحالی معروف به رئال برگشت: این صندلی ماست! (عکس)
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • آیا ریست فکتوری برای «تمیز کردن» گوشی قبل از فروش کافی است؟
  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج