Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:13:35 GMT

مارسلو: در فینال ببازیم رسانه ها ما را می کشند!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۹۸۰۴

مارسلو: در فینال ببازیم رسانه ها ما را می کشند!

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید مدعی شد دلیل موفقیت های زیدان روی نیمکت رئال مادرید این است که او قبلا فوتبالیست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو همچنین مدعی شد فصل برای رئال مادرید تا اینجا بد نبوده و آنها قصد دارند به دلایلی فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول را پیروز شده و برای سومین سال متوالی فاتح اروپا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارسلو گفت: "باید ببینیم چه اتفاقاتی بعد از دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول در انتظار ماست. به هر حال رسانه ها یا از ما تمجید می کنند با ما را خواهند کشت اما من فکر نمی کمنم فصل ما تا اینجا فاجعه آمیز بوده باشد.

 

اما به هر حال رسانه ها هر روزی یک چیزی می گویند و ما می خواهیم در فینال به خاطر باشگاه، هواداران و خانواده هایمان پیروز شویم."

 

مارسلو همچنین در مورد دلایل موفقیت های زیدان در رئال مادرید گفت: "زیدان یکی از بهترین سرمربی هایی است که من تاکنون داشته ام. به همین دلیل که خودش بازیکن بوده عملکرد متفاوتی در مربیگری ارائه می دهد و پیام های زیدان همیشه روشن است."

مارسلو لیورپول زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارسلو لیورپول زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری پنج ساله خود با استفانو پیولی پایان دهد و از حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است. رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نام‌هایی همچون آنتونیو کونته، پائولو فونسکا، مائوریتزیو ساری و مارک فن‌بومل به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه میلان یاد کرد‌ه‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بعدی روسونری است.

بر اساس گزارش رسانه «رلوو» اسپانیا؛ باشگاه میلان در حال پیشروی در مذاکرات با خولن لوپتگی به عنوان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید برای جانشینی پیولی است. مذکرات بین طرفین مثبت بوده و اولویت لوپتگی هم میلان است، این در حالی است که او از وستهام و چند باشگاه اروپایی دیگر هم پیشنهادهایی دارد.

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

خولن لوپتگی فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند.

پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا