Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  جمع کثیری از ورزشکاران امروز مهمان ضیافت افطاری رییس جمهور بودند.

دکتر مسعود سلطانی‌فر،  وزیر ورزش و جوانان در این مراسم،  گفت: امروز جامعه ورزش کشور تمام قد پشت اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و هیچ  قدرتی  نمی‌تواند از اهداف قهرمانان و ورزشکاران این سرزمین باز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان امروز آماده هستند در میادین مختلف حماسه سازی کنند،  افزود: ورزشکاران و قهرمانان ایران از غیرت و اراده فولادی برخوردار هستند که برای مردم سرزمین خود رقابت می‌کنند. دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که مردم ایران در طول تاریخ از مسیرهای سختی عبور کردند و هرگز نمی‌توانند ثبات و آرامش  ملت ایران را از بین ببرند.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه با حمایت‌های دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در ورزش به وجود آمد،  بیان کرد: تیم ملی فوتبال ایران توانست برای دومین بار متوالی راهی جام جهانی شود. قهرمانی فوتسال بانوان،  قهرمانی فوتبال ساحلی،  قهرمانی وزنه برداری،  قهرمانی تیم ملی وشوو، قهرمانی تکواندو و افتخارات بسیاری که توسط رشته‌های دیگر به دست آمد همه به دلیل حمایت‌های خوب این دولت بود.

وی ادامه داد: با توجه به افتخارات بسیاری که رشته‌های مختلف ورزشی در میادین بزرگ جهانی به دست آوردند این امیدواری وجود دارد که ورزشکاران ایرانی بتوانند در رقابت‌های آسیایی جاکارتا به مدال‌های خوش رنگی برسند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دغدغه اصلی ریاست جمهوری توسعه ورزش همگانی است،  اضافه کرد: برای توسعه ورزش همگانی در سطح جامعه برنامه ریزی‌های خوبی شد. چندیدن خانه روستایی در سراسر ایران افتتاح شد تا خدمات ورزشی به روستاییان ارائه شود. 

سلطانی‌فر با بیان اینکه در حوزه بانوان اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت،  گفت: با طراحی لباس بانوان اکنون بسیاری از رشته‌های ورزشی در میادین مختلف بین‌المللی توانستند حضور پیدا کنند و به مدال‌های خوش رنگی برسند. طراحی پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان بعد از 38 صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه جمهوری اسلامی ایران رقابت رییس جمهور وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند