Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست صمیمی با صادرکنندگان کالا و خدمات به عراق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ گفت: مرز شلمچه مرزی صادراتی است و استثناهایی نیز درباره تبادل با عراق در قانون کشور وجود دارد و باید از این استثنا به نفع اقتصادمان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان کشور به اروند نگاهی ویژه‌ای دارند و معتقدند این منطقه میتواند یکی از برزگترین مراکز صادراتی کشور باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تجارت و بازرگانی محور اقتصادی منطقه است و این فرصت به دست بازرگانان و تجار پیش می رود و میتوان آن را به یک ظرفیت افزوده تبدیل کرد.

زمانی افزود: در کشور به این نتیجه رسیدند که یکی از راه‌های افزایش تبادلات تجاری با دنیا توجه به منطقه آزاد اروند است.

وی گفت:بانک ها آمادگی این را دارند که حساب ارزی به نام اشخاص باز کنند و صادر کنندگان میتوانند سرمایه خود را دراین حساب‌ها نگه داری کرده یا به کار گیرند.

انتهای پیام/ د

تجارت و بازرگانی محور اقتصادی منطقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد